Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 561 ggr
karini
0

Något konstigt hände i natt!!!

Vi låg och sov när min sambo sa -Hör du också att det spelar? jag lyssnade och jo väldigt lågt spelade det på vår stereo. Han gick up och kollade och stängde av den. Våra barn låg och sov så gott så det kan inte vara dom. Jag sa att det säkert var farmor som var och hälsade på. Men det tror inte han på. Han tror att det var något fel på stereon. Var tror ni?? Jag är säker på att farmor var här och hälsade på. kariniSkrattande

Sol-Angelica
0

Då ska du lita på att det var hon!,,(; man känner det..

LisaL
0

Jag håller med föregående inlägg. Helt klart var det hom om din intution säger det. Kul för också att veta att hon är med er. Bry dig inte om vad din man säger, min är också skeptisk men öppnar sig mer och mer. Det kommer när han är redo.

Mch LisaL

FiaH
0

Nja, tror inte heller att det var något fel på stereon, utan säkert din farmor, eftersom du känner det så starkt, hon ville säkert er något. Och jag känner igen det du beskriver, fast det var på natten en av barnens leksaks mobil som spelade hela tiden och den låg rätt fram på golvet. Och min första känsla var att morfar var här och kollade in vårt nya hus. Men det måste kännas tryggt för dig att veta att du har henne hos digSkrattande

MariaJ
0

Jag har varit med om att jag vaknat av hög stråkmusik, och tänkte vad i herrans namn är det.. Jag trodde först det var någon granne eller att min äldsta son satt på sterion,,men det var det inte. Jag hörde det jättetydligt och det kom inte från någon sterio utan mitt sinne öppnades för att börja höra och kommunicera med mitt högre jag och min vägledare på ett nytt sätt. Kan också vara att du nu är inne i en utveckling med dig själv, där du kommer att börja höra ..Så var uppmärksam om du får till dig något och tro på dig egen intution. Härlig upplevelse från din farmor…Skrattande Hon ville säkert visa att hon finns där.

Lycka till !

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

karini
0

tack alla. Det har hänt fler saker här hemma som tex att videon spolade fram och tillbaka och spotade ut bandet men det var inget band i och videon var avstängd Fundersam.Och att när jag låg och skulle vila sa jag högt och tydligt, om det finns någon här visa mig ett tecken. Och samma dag var gardinerna i min sons rum nere på golvet fint och prydligt med gardinstång och allt men ingen lampa eller krukor var på golvet utan stod fint i fönster karmen. Ingen var hemma mer än jag. Så här börjar nog hända saker. Tycker det är spännande men samtidig lite rädd.

FiaH
0

Jättekul, när det händer saker hemma, och man får en bekräftelse, men förstår samtidigt att det ibland kan Skrattandekännas skrämmande. För rätt länge sedan hände det mycket även hos mig, och då nattetid när min man jobbade, tyckte oxå att jag blev lite rädd, men jag bad dom att vara lugna på natten då jag var själv hemma, och dom respekterade mig då.