Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1295 ggr
linbam
0

drömmarnas värld

Hej hej

Har vaknat två mornar på raken med en låt i huvudet,kommer inte på vilken låt det är nu,och det irriterar mig!!

Det va nåt med själ,,,soulmate eller nåt…nej..Glad

undrar om det betyder något,någon som söker kontakt på nåt sätt eller ska ge mig vägledning eller något kanske eller så är det bara slumpen…Ha en bra dag alla goa där ute =)

kram

Glad

Fjäril
0

Hej linbam!

Det kan mycket väl vara något i texten som du behöver höra/veta. Be om att tolka/förstå budskapet inför kommande natt Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

linbam
0

ja ska försöka göra de,om jag vaknar ska jag skriva upp vad låten heterFlört mycket irriterande…att inte minnas..

Glad

linbam
0

det kan va hey soulsister..//train

Glad

Andina
0

Jag får ofta till mig låtar som spelar i huvudet. Och nästan varje gång, när jag lyckats klura ut vilken låt det är och vad texten handlar om så har jag förstått budskapet i den.

Och låten släpper oftast inte förrän jag har hittat den! Det kan tjata samma låt i huvudet i veckor, hela dagarna, tills jag hittat låten/texten. Urjobbigt ibland!

Det kan vara någon som tänker på dig lite då och då. Det kan vara någon från andevärlden. Och det kan alltså vara en liten hälsning, ett budskap som du behöver få till dig - från "ditt andejag"/eller ditt undermedvetna jag och/eller andra i andevärlden.

Spännande! Hoppas du kommer underfund med vilken låt det är och att du får till dig kanske lite mer framöver också.

Nyfiken på fortsättningen! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

Google-träffar på "soulmate + lyrics" - kolla om du hittar "din" låt någonstans bland dem?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

linbam
0

jag hade en barndomsvän som bara blev 25 år,jag minns att jag tänkte på henne inatt när jag vaknade med "hey soulsister" <3

fortsättning följer

Glad

Andina
0

Då har du antagligen haft ett mysigt besök av din vän! Ett litet Hej från henne; "Hej själasyster!" Helt jättehärligt i så fall! Det kanske är så att du helas i ditt inre nu och att hon "når dig" lättare nu - och vill visa att hon finns med dig!

Det känns riktigt gott, när jag tänker på det!

linbam
0

GråterGladObestämd,ja så kan de va! tack andina!

Glad

Fjäril
0

Åå, jag rös! Så kan det nog vara Kyss

Lyssna till din känsla.

linbam
0

Kyss hon dog för 15 år senRynkar på näsan

Glad

Fjäril
0

Så ung också, usch! Kram!

Andina
0

Ja, det kan kännas hårt för dem som blir kvar här, när någon vi håller av i vårt hjärta lämnar jordelivet.

Men den stora trösten är ju, att de finns kvar med oss i alla fall! Och när man verkligen upptäcker att det är så, då släpper så mycket av sorgen med den upptäckten! Jag önskar alla medvetet fick uppleva den känslan! Kyss

linbam
0

<3 så fint ni skriver,tack. Undrar om jag drömmer nåt i natt o vaknar med samma låt igen kanskeGlad De e ganska spännande!

Glad

linbam
0

nope ingen låt i natt…

Glad

Andina
0

Det brukar oftast vara så, Linbam. När man väntar på att något ska "komma till en" så händer ingenting… ;) Lite Retfullt liksom… ;)

Så, låt det du ha fått till dig smälta in i dig och vänta inte på nästa 'tillfälle' när något ska komma - det kommer när det kommer i alla fall.
Och "Gotta dig" i det du fick till dig härom natten/morgonen istället.

Glad

linbam
0

Gladja o jag sov som en stock!

Glad