Åh är det "Det okända" idag???
Det måste det väl vara - om tio minuter…?!
Har glömmit bort det helt… NÅ'n mer som vill se men glömt? 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
DET OKÄNDA
Del 6 av 11. Sångerskan Christina Lindberg och hennes familj har upplevt oförklarliga händelser i sitt hus i Skåne. Gitarrer spelar av sig själv, det knackas i väggarna och dörrar öppnas och stängs. Mediet Terry Evans besöker familjens gård och hittar kopplingar till Christinas och Tommys släkt bakåt i tiden.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Hörde en fågel viska att mediet Jörgen Gustavsson ska vara med på "Kvällsöppet" klockan 23.oo, på kanal 4.
#2 - Vaesgo'! 
#3 - Ahaa… Jag tror att det programmet skulle handla om den kosthållningen jag håller mig till (LCHF - Kolhydratsfattig kost). Kanske tar de upp mediumskap också… Spännande. Det var en trevlig fågel och jag hoppas att den 'viskade/vifflade rätt'. Måste försöka komma ihåg att kolla då också. Tack Gunilla! 
#4 (Pst…Jag läste det på hans sida på FB") 
#3 Tack Gunilla då skall jag se ! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Kul att det var hemma hos en "kändis" för en gågs skull!
Ja, det ska bli spännande att kika på kvällsöppet ;)
Sajtvärd på Övernaturligt
är det nya avsnitt nu, för e som sänds tidigare har jag känt igen starkt , som jag sett de tidigare eller drömmer jag bara.. då bänkar jag mig efter plugget idag vid webb tvn
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Järnspik va bra han är Terry, dom såg väldigt snopna och tagna ut när han kom med det och det andra. Han är fantastisk.
#11 I alla fall de som har varit efter jul (tror även de i höstas) har varit nya.
Ja, igår tyckte jag Terry var bra! Så det var ett kul avsnitt.
Har tittat på både Det okända och Kvällsöppet på morgonen.
Tur att "Play" finns!
tack gunilla ,
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Det var längesedan jag såg det okända men idag tog jag en titt och det var ett härligt avsnintt 
Kvällsöppet såg jag nyss ,oj oj oj men Jörgen var bra och lugn på alla vis
Men herr Strurmark vi kan tala med djuren även gröna grodor,bara så du vet

#18 Ja jösses så mycket "mundiarré" det kom ur den där Sturmark!
#18 Ja visst var Jörgen bra! 
Sturmark var helt ute och cyklade bland grodorna!
" Var nära naturen - var när dig själv "