Healing iFokus

Healing

Läst 795 ggr
MariaJ
0

Håll nu aktiviteten upp

Som det flesta nu vet så flyttar jag snart,, och har fullt upp med allt vad det innebär. Jag kan inte vara så aktiv på forumet nu under den närmaste veckan, så mina Medarbetare LisaL och FiaH tar över mer nu då jag inte kan vara här.

Men fortsätt att vara aktiva. Skriv och gör inlägg som jag kan läsa då jag tittar in mellan uppackningar av lådor. Måste ju komma in ibland, om jag så ska köra till någon som har bredband…Jag kan ju inte vara utan healing.ifokus…Nu märker man vilket beroende det blivit för en..

Jag fick även besked från telia att det kan ta längre tid än beräknat med flyttningen av telefonenSkrikandesoch då även mitt bredband. Men vi får se vad som händer…Skam den som ger sig !!

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

erkabo
0

Vad härligt för dig att flytta nu, tänker på dig! SJälv tänkte jag ta en liten meditation…är trött så risken är väl stor att jag somnar, fniss.  Tråkigt att det kan längre tid för dig att få bredband  o telefonflyttning men vad fasen du får det iallfall förr eller senare. Ha det så bäst min vän! Kram Erika

Elisabeth-J
0

Vi ska vara aktiva så du har massor att läsa dem stunder du är här sen =) Du finns i våra tankar!!!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MariaJ
0

Tack …Skrattande Det värmde !

Kram/ MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

*putt* Ville putta upp denna lite, alla är välkommna att skriva precis vad som helst, gör gärna egna inslag….