Kurre
Härlig misse du har och jag sänder helande energier i hans väg och hoppas på bättring.Är kattmor själv och vet hur jobbigt det är för både oss och djuren när dom blir sjuka.
Hoppas han frisknar till snart 
Hej Tove.
I kväll klockan 20.oo skickar jag till honom.
Sänder massor av kärlek och energi till din älskade lilla katt. Kram
Så fin katt han är! Självklart sänder jag så mycket "healingbubblor" jag kan under dagen till din vän.
Sänder dig lugnande tankar också! Jag vet hur jobbigt det kan vara när man är orolig för sina djurvänner.
Hoppas Kurre piggnar till mycket snart! Kram
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack alla kram Tove
Skickar massor av helande till din fina katt! Hoppas han piggnar till! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vilken fin katt!! Jag har också skickat healing. under healingen fick jag känslan av att din kisse har problem med njurarna. Kan katter få njursten? Hoppas att han snart mår bättre!
#7 vet inte men levern har han problem med.
Jag skickar också till dig kisse. Jag sätter mig i eftermiddag.
Hur har han det med magen? Fick känslan om att "något stör" Hur gammal är han?
Kram!
Sajtvärd på Övernaturligt
# 9 Dom har känt på magen ingen reaktion någonstans Kurre blir 3 år i augusti. kram
Nu har jag skickat healing till Kurre.
Om han dricker väldigt lite så är det risk att han råkar ut för uttorkning också. Då måste ni in och få dropp hos veterinären.
Han borde äta en specialkost om han har för höga levervärden. Tala med er veterinär om det.
Lycka till!
# 11 Vi har varit hos veterinären 3 ggr och fått dropp sen har han en specialmat men han vill inte äta den så vi från ha en spruta och ge honom med. Idag fick han dropp och b vitmin + en cortison spruta skall dit på måndag igen. Tycker att han är lite piggare men ej tillräckligt än Kram Tove
#11 Ah, vad bra att ha fått dropp osv.
Hoppas att han repar sig lite efter hand!
Kram!
Håller tummarna för att din vän piggnar till ännu mer nu!
(Jag skickar lite extradoser till honom idag också.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Hej alla
Nu har vi varit inne igen med Kurre och han är på väg bli bättre inte 100 än men på väg hoppas jag. Tack tack alla som har skickt healing och tänkt på oss en stor kram till er
. Kurre började bli bättre i går då fick han lite tonfisk och bara åt och åt så när jag hade jobbat klart så stannade jag på en affär och köpte katt tonfisk och den älskade han.
Han till och med klöste på stykbrädan sen fick Kenzo en fräsning Kurre fick lite tonfisk när vi åt salladen sen kom Kenzo och då fick han lite med men Kurre gick fram och fräste så han fick backa den skulle Kurre ha hihi det har aldrig hänt Kenzo är den som var först här och det har han visat när Kurre kom för 2 år sen. Nu idag fick han en spruta till och nytt torrfoder som vi ska prova och sen då ett återbesök om en månd.
Kurre fyller 3 år i augusti och Kenzo 7 år i oktober.
Tack igen alla för hjälpen hoppas att ni får en trevlig fortsättning på kvällen kram Tove
Åh, vad skönt att höra, Kenzo!
Jag blir lika glad varje gång när våra djurvänner blir piggare och friskare igen!
Han tycks ha fått en hel del av sitt självförtroende tillbaks igen! Bra!!! 
Vad glad jag blir när jag läser det du skriver, Tove!
Härligt att höra Kenzo! 
" Var nära naturen - var när dig själv "