God Morgon 13/2
God Morgon allesammans !
Kilar in och önskar er en skön Måndag och hoppas arbetsveckan blir bra.
Allt gott till er 
God morgon Walkinbeauti, god morgon alla andra som tittar in under dagen.
Ja, nu börjar en ny jobbvecka och den hoppas jag blir bra.
Kallare idag. jag har minus 15 grader, men det är klart så det kommer att bli soligt och fint fram på dagen och då stiger temperaturen.
Ha en bra Måndag allesammans!

Godmorgon Walkin o Gunilla o till er andra som droppar in.
Kallare här också men himlen är klar så det finns hopp om solsken 
Fin måndag hoppas jag ni får.

God morgon
Idag är det 8 minus, ser ut att bli en fin dag
Önskar er alla en fin början på nya veckan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
-5° Mest mulet. (det var +1.5° i går!
)
----
Man får inte ha problem som orsakar täta toabesök (särskilt nattetid) - om man har en brusfotölj som låter så här! Grannarna blir nog inte glada!
Extremely Loud Toilet 
https://www.youtube.com/watch?v=6S0zewtkqso
Ha de!
/L
Go'Morron allihop!
Burr, lite kallare här också, 7 styckna minusgrader. Men de ska bli några färre under dagen och imorgon ska vi närma oss nollan sägs det.
Idag är det trögt att vakna… Undrar hur jag ska få igång maskineriet…?Kaffe, ut o andas in minusgrader, hämta ved, eller vad…? Det tål att funderas på…
Nu ska jag ta en kolling på videoklippet, tack för det, Lynxx!
Och tack för fina bilder!
Ha en goer dag allihop! Var snälla med er själva! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon på er!
Lite kallare här också i dag -9.
Önskar er alla en fin start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Ha ha skrattar gott den får man vara glad man varken har eller bor granne med,det var mig ett dass och kunna tjula 
Arma krakar om dom åker på magsjuka på natten och grannar finns 
Majlar, Åh vilket vackert foto! Tack!
Jag har inte heller förstått hur jag ska hantera kameran för att få med utomhusljuset rätt på bild. Men skam den som ger sig, jag ska ta mig tid att lära mig det så småningom. Men din bild blev ju jättefin i alla fall och vi har ju inget att jämföra med.
Lynxx… Stackars toa!!! Den kvider ju…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
God förmiddag i tråden.
Har varit ute en sväng i en sådan där skönt vacker skog som Majlar visade. Tog barnen på snowracern och gick genom skogen till förskolan. Underbart vackert och som jag saknat skogen!
Ja alltid något gott som kommer ur min billöshet. Hoppas dock min bil går att laga så jag kan jobba igen nästa vecka.
Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack Fjäril!
/ Skogshumblan

God förmiddag!
Så vackra bilder i tråden, majlar din var alldeles fantastisk!!! Här är det -11, klarblå himmel och sol - superhärligt! Snorig och täppt, har inte tid med förkylning - jag har massor av pass i veckoslutet som ska klaras av!
#12 Saknar oxå mina skogsprommisar! Får iallafall någorlunda upplevese av skogsdungen bakom huset med bred gångstig…men inget går upp mot riktiga skogen!
Hoppas ni har en skön måndagsförmiddag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'morron allihop!
Den toan hade magknip själv den lynxx. Lät liksom som om den försööökte att dämpa sig, men det blev en övermäktig uppgift för en gammal rostig toa som har sett bättre dagar. RIP får man väl säga åt den också.. 
Jaha ja, ni har fått nomaltemperatur ni också Gunilla..? Lite kallare idag till o med, 18 minus imorse men de blir varmare snart.. sunglasses on
Eller om jag sitter o plitar på min nya hemsida, hypnoterapeuten.se. Jooo just ja, i fredags fick jag veta resultatet på tentan, blev godkänd och får titulera mig Hypnoterapeut. Diplom på väg!
Ny titel, nya utmaningar..
Ha en riktigt fin dag allihop och tack för dom fina bilderna majlar och Chakra!
Jag tog också kort på en otroligt röd himmel men på fotot blev den blekrosa.. vet inte vad ma skall hitta på för att göra naturen rättvisa..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Åh vad fina bilder i tråden.
#16 Grattis till Diplomet och den godkända tentan, Tuva-Lena! Vad roligt!

#16 Grattis Tuvanluvan - vad kul!!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
GRATTIS Tuvan. Härligt och lycka till nu i fortsättningen
GRATTIS Tuva!
/ Skogshumblan
Grattis Tuva ,va kul för dig nya utmaningar är alltid toppen 
Grattis Tuva-Lena! Det är en härlig utbildning du klarat! Super duper!
(Jag har utbildningen till Hypnoterapeut-utbildningen hemma - men har inte tagit mig igenom den, den har legat där nu i ett antal… år…! Kanske kan jag ta tag i den en dag… )
Grattis Hypnoterapeuten!