Mår illa
Hej alla härliga människor här inne!
Har inte varit inne här på ett tag för det har varit så fullt upp, Badrummet håller på att renoveras så lägenheten är nästan obeboelig, jag har varit så trött så jag inte orkat vara ute på iFokus och en massa saker har tagit upp mina tankar.
Men nu tänkte jag fråga om någon kan hjälpa mig lite just nu för jag mår så illa. Trött, hostat i två månader och penicillin hjälpte inte, illamående och värk i hela kroppen. Skulle behöva en dos helande energi för att orka och komma igen,
Finns det några av er underbara healers här idag som har lust att skicka lite hjälp till mig?
Tackar så mycket på förhand och önskar er alla en bra lördag! 
Låter inget vidare det där. Har du kollat upp om du ev är allergisk mot något eller astma?
Jag sänder en dos energi halv tolv.
Fy bubblan vad jobbigt, Smilax!
Jag hänger på Gunilla och skickar 'healingbubblor' vid halv tolv.
Och hoppas på att du piggnar till snart! Se' till att du får vila också - det är nödvändigt för att din kropp ska orka. Du kan inte bara slösa all din kraft och energi på att streta och slita!
Kryapådigpeppisar! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Har varit hos läkaren två gånger. Första gången fick jag svaret virus för han hörde inget på lungorna, Fick slemlösande bara eftersom jag hostar upp slem hela tiden. Nästa gång chansade han på Mykoplasma så jag fick penicillin mot det men jag tar sista tabletten idag och jag hostar fortfarande. Är fruktansvärt irriterad i luftrören. Sen blir det väl inte bättre av allt damm här hemma medans de bygger om badrummet och katterna har väl knappt blivit urborstade på länge heller. Katter har jag aldrig varit allergisk emot och vid astma tror jag det inte är så slemmig hosta (vet inte riktigt). Får väl gå till läkaren igen. Har en tid den 21 för sjukskrivningen i alla fall så om inte annat får jag kolla då.
Tack för att du skickar Gunilla
….du är en klippa!

Tack Andina
. Jag ska ta det ganska lugnt idag. Har lite grejer till jobbet jag behöver fixa och lite att städa här hemma men jag kan ta det i lugn takt.
Smilax. Det var slemhosta det började med när jag så småningom fick konstaterat astma och allergi. Hoppas det inte är det du fått. Men jag hostade så jag höll på att kräkas.

Gunilla: Oj, ska be läkaren att kolla när jag kommer dit nästa gång. Hur konstaterar de astma? Röntgar man lungorna eller provar de med medicin och ser om det fungerar?
(Missade tiden… så sänder till dig senare under eftermiddagen istället.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#6 På mig gjordes en utredning där man såg till övrig sjukdomsbild, arv, utandningstest, allergitest, röntgen osv.

Idag är det något bättre men magen är helt i olag fortfarande. Hade tänkt åka och titta på en diskmaskin men kom ingenstans. Nåja jag fick saker gjorda till jobbet i alla fall. Tack för den hjälp ni skickade. Hoppas det vänder nu för jag har inte tid att vara hemma i morgon.
Åh, Smilax! Jag hoppas att det har vänt nu i alla fall, eftersom det känns något bättre åtminstone. Då är det nog så att kroppen håller på att läka. Hoppas nattens sömn är precis vad som behövs för att du ska känna dig piggelin imorgon bitti igen.
Krya på dig-peppisar! Skickar en extrados till dig senare ikväll om du vill. Kram!

Åh Andina….vill gärna ha en extrados. Jag behöver nog all styrka jag kan få för att komma igen just nu. Det sista halvåret har varit lite väl mycket kroppsliga problem. Jag har haft migrän, hosta i tre månader snart, fått hårlöss från jobbet tre gånger, haft yrsel och illamående och nu är magen totalt i olag. Ibland kommer det för mycket under kort tid. Allt detta förutom det vanliga att jag sätter spänningar i kroppen så jag får ont.
Tack så hemskt mycket för att du bryr dig om!
Skickar ljus och kärlek till dig och din situation. Kram