Healing iFokus

Healing

Läst 696 ggr
Andina
0

God Morgon 12 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Söndagmorgon allihop!

Det känns nästan som vååår! Ynka tre st minusgrader i luften idag och ännu nå'n grad 'varmare' ska det bli under dagen. Och det ser ut att hålla sig däromkring, några få minusgrader, under de kommande dagarna också. T o m någon plusgrad till helgen som kommer eventuellt. Härligt, tycker jag.
Men jag hoppas att alla vinterälskande sportlovsfirare får ett fint och vitt sportlov - det är ju dags för de tiderna nu vad jag förstår.

Idag blir det fortsatt nystande i "pappershögarna och datorjobben" som jag fördrivit tiden med på sistone. Det gör ingen skillnad om det är söndag eller måndag eller vilodag…

Jag hoppas ni får en fin söndag med mysigt 'tidsfördriv'! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[ankibl]
0

God morgon!!

Vilka vackra fjärilar de ger verkligen vårkänslor.

Men här är det -5 och snöar fast det skulle bli varmare under dagen.

Jag bakar morotsfrallor, det blir gott till förmiddagsfikat Tungan ute

Ha en bra söndag allihop

walkinbeauti
0

God morgon på er !

Härlig bild Andina man får verkligen vårkänsla .

Men nu blev jag frestad Anki,tack för tips nu blir det baka morotsfrallor här också gött gött Tungan ute

Ha en alla tiders dag .

majlar
0

God morgon alla. Här är våren långt bort än känns det som. Imorse var det -8 och det har kommit snö under natten.

Igår var jag och min yngsta dotter till Skövde och hälsade på min äldsta dotter.

Vi tog med barnen till badhuset och jösses, vad stort det var. Massor av bassänger och rutschkanor och så kunde man simma ut i en bassäng, det var en häftig upplevelse att bara ha huvudet uppe i den kyliga luften.

Så hade dom saltvatten istället för klor, så det känns i huden idag kan jag säga. Det är torr som ett knaster. Men det var det värt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[Chakra]
0

Godmorgon!

#3 Där är det fint! Väldigt omtyckt, så sportlovsveckan blir det nog mycket folk.

Önskar er en skön söndag!

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Solen skiner från en molnfri himmel och det är bara några minusgrader

Härliga bilder ni bjuder på idag. Det tackar jag för!

Ha en riktigt härlig Söndag!Kyss

Tuva-Lena
0

Go'morron alla glada!Glad^Åh en sån fin bild du bjuder på Andina, jag vet inte, men den får mig att fantisera om Landet Ingenstans - det som inte finns men som man önskar att man kunde resa till när man behöver tanka ny energi. Mysigt!

Men Gunilla, jag har 15 minus jag och där sitter du i allra värsta Västrat, som skall vara vårt värstaste köldhål, med bara "några minusgrader"! Jag hoppas att vindarna kommer ner hitåt också för idag skall vi köra häst bestämde vi, men först måste det bli liiite varmare.. Idag var första dagen på året också, som solen orkade skina in genom köksfönstret på morgonen.. Dom allra första strålarna, och gissa om det spritter till i kroppen när man upptäcker det? Tungan ute

Ha en underbar söndag allihop! Glad

Snart porlar det i bäckarna igen.. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 Exakt 5.3 just nu. Härligt att vi har "varmare" emellanåt.

Säger R.I.P till Whitney Houston idag.

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

-1° Strålande sol.

---

Så badar - det gör man inomhus :-)

Ha de!

/L

Indiania
0

God förmiddag!

Så bestört jag blev när jag läste om Whitney Houston i dag GråterDenna underbara röst, Tack Gunilla säger också R.I,P till henne! ♥♥♥

I dag är det -1 grad och strålande solsken och i dag skall jag nog ut på en promenad, hälen är bättre efter alla kurer.

Fina bilder i tråden!

Ha en härlig söndag alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

walkinbeauti
0

Helskön katt lynxx Glad

Hade en katt Winston som ville ligga på min mage i badet men inte lekte han runt som denna,härligt Cool

Nu doftar det nybakade morotsfrallor tack för tipset Anki dom blev suveräna Cool

Tuva-Lena
0

#8 Näää, vilken rolig katt!Skrattande Min ligger just nu framför tangentbordet så blir texten lite kkkkkkkkonschtig vet niiiiii vadddddde berrror pppppå-ååå! Ha ha,, SkrattandeFlört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Chakra]
0

Ja, de är väl för härliga katterna!

Igår kväll satt jag och surfade i sängen, och mellan mig och datorn låg kattenSkrattandeHan hittade en väldigt bra men trång plats.

[ankibl]
0

#10 Ja mina morotsfrallor blev också goda.

Och det luktar ju så gott och hemtrevligt med nybakat Tungan ute

Toyan
0

God middag på er.

Underbara bilder i tråden,tack.

Idag har vi en strålande vacker dag, 12 plus vid kösfönstret och vårkänslor i luftenGlad

R.I.P. Whitney Houston.

Önskar er en fin fortsättning på dagen.