Hjälp... :(
Har haft problem med spännaingshuvudvärk och tinnitus hela livet. I perioder kan jag få huvudvärk som nästan liknar migrän fast att det istället kommer från nacken och axlarna. Jag blir helt utslagen, mår illa av smärtan och kan knappt göra något alls.
Nu känner jag att en sådan "attack" är på gång och det enda som lindrar är att ta Bamyl, problemet är bara att jag får magkatarr av det och vill helst undvika det.
Om det finns någon vänlig själ där ute som har lite tid över ikväll så skulle jag blir så oerhört tacksam om ni ville skicka lite healing eller bara lite snälla tankar. :)
Tack på förhand! <3
Jag skickar till dig kl 18.30 hoppas vi blir flera som skickar till dig! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack så jättemycket!!
Stor kram!
Ca 20.20 skickar jag till dig. (Har en annan healing innan. Därav den konstiga tiden)
Det är bra om du kan ligga ner en liten stund innan så du kommer i avslappnat tillstånd. Försök att tänka på ingenting. Om tankarna drar iväg med dig så fokusera på din andning. Ligg bara så och ta emot.
Jag skickar till dig också Tuva-C - kan jag så skickar jag också vid 18.30 (men kan inte lova), annars skickar jag en massa huvudvärkslindrande bubblor till dig senare under kvällen.
Hoppas att spänningsvärken släpper.
Passa på att göra lugna avslappnande andningsövningar nu också. Så hjälper du dig själv till healing.
Krya på digkram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tuva-vännen!
Jag skickar också, hoppas att det inte bryter ut.
Kram 
Sajtvärd på Övernaturligt
Är med och skickar till dig 18.30,. Prova med en kall handduk över pannan. Kram
Ååh tack vad ni är snälla! <3 Tänkte lägga min vetekudde i micron och sen blir det nog soffan resten av kvällen.
Stor kram till alla ni fina!
Gullan! Jag gör så gott jag kan…ja, du vet ju vem jag är. Kraaaaaam
Tusen tack igen för er hjälp! Hittills har jag faktiskt hållit mig från att ta Bamyl och det går faktiskt relativt bra. Det borde vara mycket värre vid det här laget så jag är övertygad om att er healing har gjort verkan! :) Kom på mig själv att känna mig överraskat avslappnad för ett tag sen, kollade på klockan och hon var någonstans runt 18.40-18.50.
Sen faktiskt någon minut efter 20.20 så kände jag mig lite yr och konstig i kroppen. Det kändes verkligen som att det hände något (hade inte koll på klockan då heller utan kollade när jag började känna så).
Känner mig så pass bra att jag faktiskt kan gå ner till affären nu och köpa lite mat.
Tack tack tack för er hjälp! Massa kärlek till er! <3 <3 <3
#9 Klockan 20.20 (som jag skrev i #3 att jag skulle göra ) började jag med att balansera upp dina chakran. Därefter sändes healing till dig.
Hoppas nu på att du slipper besvären och att du får sova gott!
Kram!
Underbart Tuva, nu fortsätter positiva tankar om att det inte bryter ut. Kram!!
Sajtvärd på Övernaturligt
Nu äntligen har det värsta släppt! Fick tyvärr ge mig efter mycket känmpande och tog två alvedon för någon timma sen. Men det intressanta är att alvedon aldrig funkat annars, men idag gjorde den det. Precis som att attacken var mildrad och då kunde alvedonen ge sig på den sista värken. :)
Kram på er fina och gonatt! <3
#12 Sov så gott nu! God natt o kram!
Oj det här har jag missat var inte inloggad i gårkväll men mer healing kommer om du behöver och hoppas det har släppt idag så du mår bra igen annars får du tjoa till så kommer mer 
Gillar din Avatar skarpt måste jag säga Tuva,den är cool 
Vad skönt, Tuva-C, att du fått bukt med värken! Hoppas du har vaknat till en fin dag idag, helt lätt och fri i huvudet! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Skönt att du mår bättre Tuva-C och hoppas din dag blir lika bra så du får njuta av dagen!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Har du provat några behandlingar för nacke, axlar ex; massage, akupressur, akupunktur, det skulle nog vara jättebra, prova gärna själv att trycka på ömma punkter på båda sidorna under några minuter på varje ställe, dock inte på ryggrad eller nackkotor, börja nerifån mellan skulderblad, ovanför skulderblad, på sidan av halsen och avsluta under skallbenet , (under skallbenet punkter med ungefär 5cm mellanrum.) Även på andra punkter som kan vara ömma. Bra när man ligger ner.
Många människor har problem där.
Hoppas på bättring för dig