Healing iFokus

Healing

Läst 746 ggr
walkinbeauti
5

Jag tappar hakan och ord

Men kära värld vad man kan ta sig till och dessa kallar sig andlig eller kristen.Blir rasande när jag läser sånt här,hur kan man misshandla en annan människa i tron om onda andar.

Jag tror på att mörker finns med det ska alltid bemötas med kärlek och ljus och en person som man "tror" har onda väsen med sig den misshandlar man väl inte,tvärtom man stöttar och hjälper men det här Skrikandes

Fy laban vilka människor det finns,man säger i Jesu namn,man säger sig vara andlig men detta är så långt från andlighet man bara kan komma Gråter

Ljus och kärlek till denna tjej och jag ber för dig,hoppas du finner en strimma ljus för du är värdefull som alla andra och det är vad ren andlighet handlar om inte dömande och misshandel.Du finns i mina tankar och böner,mig med många det kan jag lova.Ljus och kärlek till dig i massor Kyss

Det äkta ljuset är vad som till sist segrar och jag blir så ledsen när jag ser sånt här,hur kan man så tragiskt och sorgligt på alla vis Gråter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14345530.ab

majlar
0

Vad säger man, det finns inte ord. Stackars liten flicka som inte ens kan lita på en präst. Tur att hon är flyttad till hemlig ort. Hoppas innerligen att hon får den hjälp hon behöver.nu.

[dandamimm]
0

Ja, tyvärr, så slutar man aldrig att bli förvånad över människors dumhet. Finns inte mycket att säga om det jag bara nickar och håller med dig. Människor gör och har gjort hemska saker i religionens namn. Hoppas att hon får en bra framtid och hjälp att gå vidare.

Indiania
0

Jag läste också detta och visst blir man förtvivlad när man läser ……

Det är svårt att ta till sig att de kan göra så mot denna stackars flicka.

Det finns så mycket sjuka människor, friska människor kan inte bete sig på detta viset.

Hoppas flickan får den hjälp hon behöver och kan få ett bra liv .

" Var nära naturen - var när dig själv "

white lady
0

Jag sitter och funderar på vem som hade onda andar.

Inte va det flickebarnet i alla fall.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Indiania
0

#4 Det var bra skrivet White Lady, mitt i prick!

Lynxx
1

"Det skulle finnas mycket mindre ondska på jorden - om det onda aldrig kunde göras i det godas namn"

"Marie von Ebner-Eschenbach"

/L

Indiania
0

#6 Det var sanna ord Lynxx.

Andina
0

Ja fy f-bian.. Jag hörde det på radio härom dagen… Ofattbart… Läskigt… Äckligt… finns inga ord i min vokabulär för detta.

Vissa människor följer verkligen mottot att Ont ska med Ont fördrivas!

#4, #6 - ! Amen !

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Fy sjutton! Stackars barn som råkar ut för sånna människor. Styvmamman var den som drev på står det. Men varför i sjuttsingen kunde inte hon fått lita på pappan och han hjälpt henne.

Hur kan en människa (styvmodern) manipulera flera människor till att tro att flickan var drabbad av demoner. Prästen ska vi int ens tala om.

Jag blir så upprörd…finner inte ord!

Jag hoppas verkligen att flickan får den bästa hjälp så hon får sinnesfrid och någon gång kan känna tillit till andra människor igen

[skymningsaga]
0

fy farao!!

Hur är man funtad??!!

Kära vännen. Liten och ensam och torterad av sina nära som skall ge en kärlek. All kärlek till henne. oh jag ber änglarna ge henne styrka och kraft och fortsätta livet i kärlek. Och möta livets ljusa stunder.

Låt dessa människor inte ha den friheten att skada flickan för alltid. Hon är värd så otroligt fortsatt fint liv.

walkinbeauti
0

Uch man vill ju inte tro att sånt här förekommer och man inser hur dumt godtrogen man själv är med alla,man vill tro alla om gott och jag hoppas innerligt denna tjej hämtar sig och vågar tro på att det även finns godhet i människor.

Håller med er helt White Lady  och Lynx för när allt kommer omkring så kan ondska endast fördrivas med kärlek och här handlar man totalt bakvänt.

Allt ljus i hennes väg Gråter