Healing iFokus

Healing

Läst 1203 ggr
walkinbeauti
1

God Morgon 9 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er !

Hoppas ni alla sovit gott och vaknar till en skön Torsdag Glad

En av mina katter får hälsa in denna Torsdagsmorgon en myskille som har fem tår "skeppskatt" heter det visst.Eliah som han heter borde fått namnet bigfoot för han har så goa fötter.

Här gör katter som dom vill,sover i mikrolocket tex.Kom hem med en ny frukskål vilken dom  intog  som sin direkt,fyller jag den med frukt så pillar dom ur den och lägger sig bekvämt för den har dom gjort till sin och matte har inte en chans mot envisa katter Förvånad

Ha en alla tiders dag där ute Cool

Andina
0

Go'Morron Walkin! Och Go'Morron alla andra som hittar hit idag!

Vilken gosig bild! Det måste vara mysigt att sova i microlock bland knivar och andra köksverktyg! Flört

Ja, det är härligt hur de vet vad de vill, de små katterna! De vet hur de ska dressera oss! Och samtidigt låta oss tro att det är vi som dresserar dem… Skrattande

Vår granne hade också en 'skeppskatt' en gång i tiden, det var mysigt när man såg hans spår i snön och det var inte svårt att gissa vem som tassat omkring här.

Nu ska jag ta en eller annan påtår och vakna till innan det blir dags att tassa ut för att motionera snöskyffeln igen.

Önskar er alla en gnistrande fin februaritorsdag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

God morgon.

Fin bild WB. Härligt med katter. Jag saknar min Sigge oerhört.

I dag är jag seg. Lite mer kaffe nu och sedan iväg till jobbet.

Ha en riktigt fin dag!Glad

majlar
0

God morgon alla. Önskar att jag kunde ha en liten kisse, dom för goa. Men jag skulle aldrig tvinga den att vara inne och här där vi bor är det för många katter och jag har hört att en del är dumma emot dom. Som tur är har ju grabben två siameskatter som jag får gosa med ibland, sen har granne två härliga katter som kommer in och gör en slowish runt i lägenheten. Undersöker Siris matskål, det kan ju finnas lite rester.

Så här ser det ut när bröderna brothers tar sig en tupplur.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
0

Godmorgon!
Vilka härliga katterGlad

En förkylning på ingående. Den brakade loss i natt. En lugn dag får det bli.

[dandamimm]
0

God morgon. Redan på jobbet och första lektionen börjar om 5 minuter. Har inte sovit alls inatt så detta blir spännande.

Ja, vad vore livet utan katter? De förgyller verkligen vardagen.

Hoppas ni får en fin dag alla fina.

// Danda

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Vilka fina kattbilder,ja katter är både kloka och goa.

Skall se om jag hittar nå´n bild på min Oscar.

Chakra var rädd om dig och krya på dig.Kyss

Ha en härlig torsdag.Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Åh, vilka goa bilder och katter!

Majlar - man kan tro att de är äkta Siamestvillingar! Flört Häftig bild! :))

Indiania - En riktig fining, herr Oskar! Jättevacker!

Chakra - Vacker bild. Men stanna nu inne idag, vira in dig i nå't varmt och ta hand om dig. Kryapådig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[GunillaF]
0

Krya på dig Chakra!Kyss Blåser iväg bubblor mot ditt håll. Ta emot om du vill!

walkinbeauti
0

Vad tjusig han är Oskar en riktig gentleman syns det Cool

Maijlar underbara katter ,djur är fantastiska på alla vis Cool

Krya på dig Chakra bubblor kommer om du vill Kyss

[Chakra]
0

Tack alla! "Ont krut förgås inte så lätt" som min mamma saSkrattandeSka ta hand om mig; pressa apelsiner, dricka honungsvatten och vila. Måste nog ta en runda utomhus i alla fall.

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

-4° Mulet.

Undrar om hälsporre smittar?! Förvånad Ja har fått ont under höger häl - helt utan orsak…hm…

Intressant att de handlar om katter just idag. X:et ringde precis & sa att hon hade fått åka till veterinären & avliva sin katt (15 bast), för den hade blivit sjuk. Rynkar på näsan

----

En väldigt generös anka - matar fiskarna! :-)

https://www.youtube.com/watch?v=GVo-zoFl90Q

Ha de!

Tuva-Lena
0

Go'morron alla kattälskare! Jag tycker också om katter, speciellt min egen lilla prost, jo han ser ut som en sån. Helsvart med en liten vit fläck på  "skjortbröstet".Glad fast han är inte speciellt gudaktig av sig om jag skall vara ärlig. Tyst Kan han ge grannkatten en avhyvling så inte avstår han..!

Hundarna däremot gillar han, speciellt min egen hund, bonushunden har han fortfarande inte riktigt "känt av" än.

Andina!! Tack söta för lotten! Nu kommer jag att bli beläst utav bara den, blir en helårsprenumeration för mig!Kyss Och tack Gunilla! Blev jag paff eller blev jag bara paff..? Kyss

Chakra, önskar dig snabb bättring i förkylningen! Prova Kan Jang, otroligt bra och ett säkert mota-förkylning-medel. Tog det en gång när jag hade värsta hasflussen, och inte fick någon tid den dagen på VC. Jag behövde ingen tid heller för nästa dag var halsontet borta och dagen därpå återstod bara lite snuva.Tungan ute

Ha bästa dagen allihop och ta hand om er därute!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Indiania
0

#11 Hoppas verkligen att du inte fått hälsporre för det gör så jäkla ont. Det kändes bättre i morse men när jag varit och hämtat tidningen i brevlådan var det färdigt igen. Jag håller tummarna att det är tillfälligt Lynnx! Flört

Vi har ont i höger fot båda? Förvånad

Indiania
0

#11 Nu har jag tittat på den gulliga filmsnutten också Skrattande och du vilka vackra fjädrar!

Lynxx
0

Jepp! Höger - så ja har nog blivit smittad…Förvånad

De kanske e sympatismärtor, som ja fått? Obestämd

Ja - man undrar vilka fåglar som har så fina mönster på fjädrarna?

Tack för lotterna Indiana! Kyss

/L

Fjäril
0

Godförmiddag!

Det var fina kissar/djur ni delar med er av.

Wb. Det sägs att våra katter är sk "skeppskatter" också, men de har ingen extra klo som din har, utan mer som ett par pluppar utan klor i?

Jag har alltid hållt mig ifrån svarta katter, men så en dag så skulle jag bara ha en. Och nu har vi två Tungan ute

De heter Stössel och Lakrits och jag brukar gosa ner mitt ansikte i deras goa päls och be om deras andliga kraft. Två kloka katter!

Lakrits ca 18veckor

Sajtvärd på Övernaturligt

Fjäril
0

Strössel 7 månader

walkinbeauti
0

Åååå vilka töta gosnosar nu blir man sugen på en liten igen,halledudandej va duttipluttiga man kan vara ,pussegubbar Kyss

Undlar vajföj man inte kan plata lent när man ter tåna tötiga pussnosar Skäms

Tack för film Lynx får se den sen min dator är lite kinkig med film idag,härliga fjärdrar du bjuder på Cool

Fjäril
0

Haha, ja man pratar alltid så däj me scmå shöta katter KyssBuschi buschi säger jag Tungan ute

Indiania
0

#15 Tack själv Lynxx! Kyss

Andina
0

Åh, vilka helt underbara katter o hund i tråden! Tööötiga! Vill ha!!!

Och läckra fjädrar! Vill ha!!!

Häftig and'mamma' - jag har sett den förut men blir lika glad att se den igen. Vill ha!!!

Skrattande

Lynxx o Indiania - Skickar lite småbubbeldoser till era hälar - trampa på dem om ni vill ha.
Skickar bubbel till dig också, Chakra, fånga dem om du vill ha!

walkinbeauti
0

Nämen förlåt Tuva-Lena jag måste ha missat ditt inläg Skäms,vilka underbara raingar på bild och hua vad vore livet utan djur dom är så fantastiska med sin underbara villkorslösa kärlek Kyss

Skulle inte klara en dag utan dessa i min närhet Glad

Toyan
0

God middag.

Så fina katter ni harKyss En blek sol tittade fram för en stund sen, minus 8 nu, kändes ruggigt när jag gick hem.

Ha en fin em och kväll allihopa.

Lynxx
0

Tackar för bubblorna Andina! Kyss

/L

Indiania
0

#21 Tack goa Andina för bubbel! Kyss