Healing iFokus

Healing

Läst 768 ggr
walkinbeauti
5

Så mycket Värme och Kärlek

Jag blir så varm i själen av alla godhjärtade varma heling människor.Bytte nick till mitt gamla jag haft för länge sedan och avslutade ett tungt trist nick som bara var svårt att skriva.

Fick pm från GunillaF som hade ringt mig igår och undrat vart jag tog vägen och hur jag mår.Nu har jag ny telefon och nummer men letade upp gamla simkortet och lyssnade av meddelanden.

Vilken varm omtänksamhet om sina medlemmar man blir så rörd och tacksam för alla fina människor som finns.

Ett härligt pm från Andina med många varma ord och lotter från Indiania som värmer så djupt och vinner jag storkovan på i fokus så delar jag med mig till er alla om det går Cool

Vill med dessa ord bara säga tack,tack för den fina värme ni ger allihop både moderatorer och medlemmar.Världen är verkligen fylld med många underbara kärleksfulla själar Kyss

Nu dukar vi upp till fest ,kocken står redo Flört

**
**

Andina
3

Men, va' fin du är, Walkin! Tack go'a för dina varma ord och för din inbjudan till fest! Kyss

Då måste jag klä mig lite efter tillfället, jag tackar och niger och ser verkligen fram emot det härliga festbordet! Skrattande

Jag håller med dig, vår värd, mina Medarbetare och alla medlemmar här inne sprider på en så härlig värme!
Tack alla för det!
♥

_Lite blomster till er allihop!
_

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Lynxx
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja fick åxå en lott! WOW! Thanx Andina! Kyss

Kram å tack till er alla, för allt som ni bidrar med! Skrattande

/L

white lady
2

OOO Tusen tack för Lotten Andina *_*

Jösses Lynzz vilken vacker bild.

Löv jo AALL.Kyss

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Indiania
3

Tack fina Walkinbeauti! Kyss Skall genast byta om och ta del av kalaset!Skrattande

Jag instämmer i att Sajtvärd, Medarbetare och medlemmar är underbara.

KyssKyssKyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Fjäril
1

Härligt att se WB- nicket igen!
Jag tänkte just på dig förut och ditt nick, och så hittar jag det här inlägget Kyss

Alla är verkligen underbara här inne och jag tycker om er allihop!

Sajtvärd på Övernaturligt

majlar
1

Jag fick också en lott. Tack Andina. Här är gott att vara.

[Chakra]
1

Lite sent kommer jag till kalaset, men hoppas det finns god mat kvarGlad

Roligt att se dig i "ditt gamla namn" Glad

[GunillaF]
2

Tack för kalaset du fixar walkinbeauti och välkommen tillbaka

Tack för alla lotter jag fått och lycka till med dragningen på Söndag allesammans!

walkinbeauti
1

Men visst är det härligt att mötas av så mycket värme och glädje i ett forum men jag får sätta på mig skämmashatten för lotter kom från Andina och trött som jag är läste jag Indiania Skäms Tack goa Andina för lotter mig vara lite strulig i hjärnan just nu Kyss

Tack till Gunilla och Indiania som också skickat lotter,kul grej får se på Söndag vem som vinner Kyss

Vet så lite om lotteriet så jag får läsa på vad som gäller Glad

kramen på er Cool

powerofthebass
1

tack alla   för den värmen man får och får ge

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

majlar
0

Tack Gunilla och Indiania också för lotter. Det ska bli spännande på söndag.

solvinge
0

Jag vill också tacka för de lotter jag har fått. Jag håller med er andra det är väldigt fin stämning och omtanke här inne Kyss

[dandamimm]
0

Får väl bara hålla med tidigare talare, jag också. Här är en synnerligen fin plats att vara, alltid vänliga ord och tankar. En skön motpol till så mycket annat i vardagen.

Skönt att se dig tillbaka i gammal form WB.

Tackar och niger gör jag också för lotter jag fått sänt till mig.

kram Danda