Så mycket Värme och Kärlek
Jag blir så varm i själen av alla godhjärtade varma heling människor.Bytte nick till mitt gamla jag haft för länge sedan och avslutade ett tungt trist nick som bara var svårt att skriva.
Fick pm från GunillaF som hade ringt mig igår och undrat vart jag tog vägen och hur jag mår.Nu har jag ny telefon och nummer men letade upp gamla simkortet och lyssnade av meddelanden.
Vilken varm omtänksamhet om sina medlemmar man blir så rörd och tacksam för alla fina människor som finns.
Ett härligt pm från Andina med många varma ord och lotter från Indiania som värmer så djupt och vinner jag storkovan på i fokus så delar jag med mig till er alla om det går 
Vill med dessa ord bara säga tack,tack för den fina värme ni ger allihop både moderatorer och medlemmar.Världen är verkligen fylld med många underbara kärleksfulla själar 
Nu dukar vi upp till fest ,kocken står redo 
**
**

Men, va' fin du är, Walkin! Tack go'a för dina varma ord och för din inbjudan till fest! 
Då måste jag klä mig lite efter tillfället, jag tackar och niger och ser verkligen fram emot det härliga festbordet! 
Jag håller med dig, vår värd, mina Medarbetare och alla medlemmar här inne sprider på en så härlig värme!
Tack alla för det!
♥
_Lite blomster till er allihop!
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
OOO Tusen tack för Lotten Andina *_*
Jösses Lynzz vilken vacker bild.
Löv jo AALL.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Tack fina Walkinbeauti!
Skall genast byta om och ta del av kalaset!
Jag instämmer i att Sajtvärd, Medarbetare och medlemmar är underbara.

" Var nära naturen - var när dig själv "
Lite sent kommer jag till kalaset, men hoppas det finns god mat kvar
Roligt att se dig i "ditt gamla namn" 
Tack för kalaset du fixar walkinbeauti och välkommen tillbaka
Tack för alla lotter jag fått och lycka till med dragningen på Söndag allesammans!

Men visst är det härligt att mötas av så mycket värme och glädje i ett forum men jag får sätta på mig skämmashatten för lotter kom från Andina och trött som jag är läste jag Indiania
Tack goa Andina för lotter mig vara lite strulig i hjärnan just nu 
Tack till Gunilla och Indiania som också skickat lotter,kul grej får se på Söndag vem som vinner 
Vet så lite om lotteriet så jag får läsa på vad som gäller 
kramen på er 
tack alla för den värmen man får och får ge
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag vill också tacka för de lotter jag har fått. Jag håller med er andra det är väldigt fin stämning och omtanke här inne