Healing iFokus

Healing

Läst 4497 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 8:e Februari

God morgon alla healers! Dax att möta en ny dag!

Gör den till din och njut av den!Glad

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron Gunilla och alla andra Solstrålar!

Ska försöka göra dagen till en dag att njuta av så gott jag kan.

Knappt vaken än - så jag måste nog fylla på med en påtår för att få igång motorerna i kroppen…

Ha en goer dag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

ludde1
0

Godmorgon GunillaF och alla som tittar in.

Jo, idag känns det riktigt bra, har redan varit ute o kört en skoltur.

Ha en bra dag allesammans!Glad

majlar
0

God morgon

Här var det trögt att vakna till idag. Siri pockar på att få sin morgonpromenad, så bara man kommer ut och får igång blodomloppet så brukar man piggna till.

Härlig bild du bjuder på idag Andina

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

-8° Mulet.

---

Mycke schnö? Nja…en dm…men de känns så här för mig:

https://www.youtube.com/watch?v=APt4Eti_K0k

Ha de!

/L

Elpida
0

God morgon!

Sköna bilder idag! Vi har faktiskt lite varmare idag, bara -4 så det tar sig! Ska stöka av liten handling ikväll och sedan har jag en läggning att göra.  Snart dags för lite frukost - huuuungrig!!!

Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

#4 - Herre min jee, vad mycket snö! Kojan skulle ju förvandlas till en igloo om det hade kommit så mycket snö här… Och bara tanken på att skotta… bara för att komma ut ur igloon! Och se'n hitta bilen… ;)) 
Näe, jag får nog lära mig att uppskatta den svenska vintern!

Mysig bild med den lilla valpen som blir så väl omhändertagen av hönan! Glad

#3 - Majlar - åh, det där är sommar det! Längtar… Vacker bild!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

majlar
0

#6 Den bilden tog jag på nyårsafton. Glad

Andina
0

#7Förvånad Sensommaren, fram emot hösten tänkte jag…

Ja, där ser man - vintern har ju sett lite märklig ut denna gång, fram tills för någon månad se'n…

Kul!

[Chakra]
0

God Sen Morgon!
Skickar några vackra isbubblorGlad

Andina
0

Vad skönt med mer is.. Tack, Chakra! Skojar - jättekul närbild! Kul att se hur naturen kapslar in (de små "kvistarna")!

Indiania
0

Godförmiddag!

Nu har jag fruktansvärt ont under ena hälen antar att det är hälsporre. Finns det någon som har några bra tips?

Så i dag blir det ingen promenad…..hoppas ni som kan är ute och rör på er.

Ha en härlig onsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

#11. Indiania . Om du tar tag i alla tånarna och böjer dom uppåt så att du sträcker ut senan som är under foten. Sen tipsar jag dig till att gå till en sportaffär där dom gör sulor efter din fot. Det enda som hjälper är bra skor och bra sulor. Jag  har haft hälsporre på bägge fötterna, det är ett rent elände.  Men sen jag köpte sulorna, som man kan ha i alla skor med snörning- så har det läkt ut och jag känner nästan aldrig av det längre.

Sen skickar jag massor av kärlek och energi till dina små fötter. Kram

Indiania
0

#12 Tack Majlar för bra tips och Kram Kyss

[GunillaF]
0

#11 Ajaj…ont!

Att stretcha vadmuskeln kan ha effekt. Stå med främre delen av foten på nedersta steget i en trappa och tänj försiktigt hälen nedåt, vilket sträcker ut vadmuskeln.

Jag har en vänina som "byggde" upp runt den onda fläcken med tunt förband och plåster, tills hon varit på vårdcentralen och fått hjälp. Hon lade förband och plåster runt det onda stället och lämnade öppet på den ömma punkten. På så sätt avlastade hon den onda punkten.

Indiania
0

#14 Nu har jag fått fina tips av både dig och Majlar! Här skall testas! SkrattandeKyss

Andina
0

Oh, vad jobbigt med värk under foten, Indiania! Då märker vi hur mycket vi faktiskt använder dem också…

Jag hoppas att de tips du fått - som jag tycker låter väldigt bra f ö - ger din fot avlastning och hjälper!

Skickar massor av små healingbubblor till din häl - trampa på dem om du vill ha dem! (Annars låter du dem bara svischa förbi.)

Lycka till med din häl nu! Kram! Kyss

Indiania
0

#16 Ja du Andina det är några kilon hälen får ta emot….Så klart tar jag emot dina bubblor! Kyss Kram

[Chakra]
0

#10 Bubblor får de kallas denna gångGladTycker också det är så härligt när naturen har sin gång, och kapslar in kvistar och strån som sen fryser till is. Det är så vackert!

#11 Bra tips du fått Indiania! Den tid jag själv känt av hälsporre har det varit "i vila" Värst när jag vaknade och sen skulle gå upp.
Ta hand om dig!

Tuva-Lena
0

Prövningar vi möta få, och vi ofta ej förstå.. Rackarns', jag hade skrivit ett låångt inlägg men det försvann - kanske sögs upp av nån ängel som tyckte att det var sååå intressant!Skrattande man måste ju le åt eländet..

I alla fall så hoppas jag att din lilla fossing läker Indiania, en inflammation handlar det om, som drabbar de små fettkuddarna mellan hälsenan och hälen. Hälsenan nöter ju på hälbenet när man går, därför skall de små kuddarna skydda senan men dom kan bli överansträngda dom med..

Så fina bilder möter mig idag också. Hönan gillar jag som skyddar den lilla valpen - ser ut som mina golden nästanKyss och hönan skulle jag gärna ta med mig hem, så fin den  är!

Hoppas att ni får en fortsatt fin dag allihop!  Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Toyan
0

God eftermiddag

Så fina bilder ni bjuder på, tackGlad

Milt idag, bara 3,5 minus, skönt.

Såg att fågelmataren jag fyllde på igår ligger på marken av nån anledning så jag ska gå ut och hänga upp den igen nu.

Ha en fin em och kväll alla.

Indiania
0

#19 Tuvan jag har Diclofenac hemma tycker du jag skall ta utav den? Tog en till natten i går. Jag vet att du är duktig på detta. Glad

walkinbeauti
0

God middag !

Skickar bubblor jag med Indiania ta emot om du vill Kyss

Jodå ni ser rätt lyckades byta till mitt gamla nick som jag faktiskt saknade så nu känns det mer rätt ,trodde inte det skulle gå med se det gjode det Skrattande

En fortsatt fin dag till er Cool

Andina
0

Åh, vad roligt Walkinbeauti! Jag har hela tiden haft så svårt att inte skriva det nicket… Men nu så, nu "är du hemma" igen!

Me glad you're back - med "gamla" nicket! KyssKyssKyss

walkinbeauti
0

Skratt ja lite kul är det och tro mig jag har skrivit detta namn många gånger trots annat nick,lära gamla hundar sitta du vet inte lätt SkämsSkrattandeKyss

[GunillaF]
0

Hej WB! Kul att se dig igen. Glad

walkinbeauti
0

Detsamma Gunilla Kyss

Indiania
0

#22 Tack WB KyssHär tas det emot!

Vad kul att se dig igen! KRAMSkrattande