Healing iFokus

Healing

Läst 463 ggr
Andina
0

God Morgon 7 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron alla fina själar!

Hoppas ni landat mjukt från era resor i Drömmarnas Värld och har fått med er en massa go'a reseminnen! Ni skriver väl resedagbok? Flört

termometer

Kvicksilvret väntas stiga från -10 till -6 grader under dagen - det blir varmare! :)) Och det ser ut att kunna bli rejält varmare till helgen, runt nollan och t o m någon plusgrad… Undrar om våren trycker på nu… Glad

Ha en finer och gnistrande februaridag allihop! Kyss

Invirad i ull(filt) i vintern hägrar vår och sommar i mina drömmar…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

God morgon Andina. God morgon ni som vaknar lite senare.Glad

Härlig bild Andina!

Jag har så pass vaknat upp från drömmarnas land. Hade "konstiga" drömmar i natt som jag måste fundera på idag vad de kan ha för budskap.

-20 grader igen. Trodde att vi skulle få ha milt ett par dagar, men ack så man bedrar sig.

Ska skynda mig att göra morgonbestyren u och sedan iväg till jobbet.

Ha en riktigt bra dag!Kyss

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

-7° Mulet.

---

Honung e bra - de vet vi ju sedan länge.

Honung klarar envis bakterie

http://www.svd.se/mat-och-vin/honung-klarar-envis-bakterie_6812971.svd

Ett bra alt. att ha när det blir strömavbrott (de ska nog ja skaffa iaf):

Modern Lantern - batteridrivna bordslampor

http://modernlantern.com/index.html

https://www.youtube.com/watch?v=iO3yFFwHoSU&context=C3ae89f0ADOEgsToPDskLvoOxU8wplo-5TLAMshDkc

Robert Gustavsson´s bästa!!!! (dialektresan)

Ha de!

/L

MaMaMade
0

Godmorgon!

Blev lockan in hit av den roliga länken där man får sitt älv/hobbit-namn. Hade *inte* tänkt fastna i ngn fler iFokus-sajt men men…här är jag iaf. Kommer kanske inte att bli särskilt aktiv men vill gärna titta in o läsa lite emellanåt om det går bra. Så småningom ska väl tiden o familjen medge lite mer egentid…

Mer om mig går att läsa i min AI…o en hel del känner mig från andra iFokus-sidor. Misstänker också starkt att jag o Andina känner varandra från FB…

Önskar er en fin dag med en fin sång med en väldigt duktig pianist (har blivit med piano så just nu är det mkt pianomusik som gäller Skrattande)!

http://www.youtube.com/watch?v=qzc5PwytOgw

[GunillaF]
0

#3 Du är så välkommen hit MaMaMade. Läs och skriv när du hinner.Skrattande

majlar
0

God morgon  alla

Här är det lite mildare, men då blåser det istället och det är inget vidare. Snåblåst kan man klara sig utan.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[Chakra]
0

Godmorgon!

Andina
0

Tack för helt underbara bilder Lynxx o Chakra! Kyss

Lynxx - så'na lampor skulle jag behöva också, jag har ganska ofta strömavbrott.. SKa speja efter dem! Har undrat länge om det inte finns batterilampor som är vettigt snygga. Nu behöver jag inte undra längre. Tack!

MaMaMade - Det är väl klart att du är välkommen att titta in när du har lust. Och skriver när du har lust. Glad (Jag tvivlar att det är jag som du har som vän på FB… jag har ett konto där, men jag är inte aktiv där alls - är ingen FejjanFan… )

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

MaMaMade
0

Lustigt, då har du en dubbelgångare där! Glad Nåja, det spelar ju ingen roll. Förstår dig, FB är…som det är…själv har jag dock lyckats hitta en hel del gamla vänner från adoptionsvärlden där samt är med på ett intresseforum som är väldigt viktigt för mig. Annars kan jag vara utan det…det finns ju iFokus! Kyss

Andina
0

#8 - Glad Är min dubbelgångare aktiv? Annars kanske det är jag från då i början när jag la' upp kontot?

Ja, FB har nog sina fördelar också. Jag har förstått att man kan hitta nya och gamla vänner m m bra den vägen. Så nog kan det vara mysigt också. Dock inte en plats som 'stämmer' med mig.

Och som du säger - iFokus finns ju! :)))

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Full rulle i tråden i dag! Kul att du tittar in MaMaMade du är så välkommen.Glad

Jag drömmer på nätterna men kommer inte i håg drömmarna…..vill så gärna minnas.

Ha en alla tiders bra dag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

Hej svejs!

I vanliga fall drömmer jag massor när jag är i "lingonveckan" och så fullmåne på det, men i natt har vovven hållit mig vaken så det har inte blivit så mycket sovande alls känner jag. Inte nog med att han nu kommer åt att tvätta sig konstant nu när han är nyklippt (på mindre trevliga ställen…), det verkar vara löptikar ute oxå för det är ett himla gnyende och tiggeri om uterundor. Tja se karlar….Flört. Hoppas du hittar svar på din dröm Gunilla!!

Ikväll ska jag på möte och träffa mina nya instruktörskollegor, det ska bli trevligt. Annars blir det nog en tidig kväll, jag har ju lite sömn att ta igen…

Önskar er en fin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God kväll i tråden!

Trots att bilen gick sönder idag är jag så tacksam och lycklig över mitt liv. Tänk att få jobba med det man alltid velat, att ha en familj som älskar en och längtar efter en fast man inte alltid är så trevlig…

Ja jag har nog hittat en majonäsklick i livet!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.