Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 1574 ggr
[skymningsaga]
2012-02-04 21:56
3

Aruaskiftningar

Jag stötte för ett tag sedan på en tjej och en kille som jag är 100% säker på att de inte var ett par utan syster och bror och säkert tvillingar just det med tvilling-grejen är jag osäker. Jag stod i kassan och det var väldigt påtagligt.

Men de var väldigt vackra de hade ett pärlemo skimmer omkring sig. Och då är ju min fråga, vad betyder detta skimmer? Och har något sett något liknande?

[GunillaF]
2012-02-04 22:00
0

Jag tror att människor som känner sig lyckliga, nöjda och tillfreds med livet, har en skimrande Aura!Kyss

Fjäril
2012-02-04 22:47
0

Två vackra och rena änglar Kyss

Du är så fin Saga som ser sådant!

Sajtvärd på Övernaturligt

[skymningsaga]
2012-02-04 23:00
0

ja de kändes så. rena.  otroligt underbart att prata med dem. eller henne.

Hahaha jag hade lite svårt att höra vad hon sa så pratade hon med en kollega så hörde jag lite om att de pratade var de var ifrån.

så frågade kollegan……..varberg. hahahaha

ohh så mystiskt.

nej, men undrar om det hade med att de var otroligt rena. Och var såå fascinerande då jag var 100% säker på deras syskonskap. Och de var så lika i själen. det var otroligt vackert att beskåda.

Fjäril
2012-02-04 23:04
0

Jag vet inte Saga, men känslan säger att de skulle dyka upp just då, just när du var där.

Säger bara, rena änglar Kyss

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
2012-02-05 08:29
0

Vilket härligt möte - och härligt, säger jag också, att du förnimmer och ser denna energi.

Jag tror att de kanske ÄR healing! :) Och tvillingsjälar, själsfränder..

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Norpan88]
2012-02-07 08:56
0

Jag har också träffat på sådana människor, vem vet, kanske dom är änglar. Härligt när man möter dom.

Men jag har också mött det motsatta.. jag såg en människa en gång på en kryssning.

Jösses, han ögon och allting bara utstrålade ondska och demoniskhet.

Sen berättade jag för min kille om honom och senare i rökrummet hörde jag flera människor prata om honom.

"såg ni den där killen, ..hans  ögon… vilken ondska!

Det var läskigt! Det var inte utav denna världen.