Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 1090 ggr
Varulvskaninen
0

Kan någon hjälpa mig rätt?

Något ont har plågat mig i ungefär tre år, känns som att jag har en bastant bubbla av negativ energi runtomring mig.

Jag undrar om det kan vara någonting som vill hämnas på mig från andevärlden eller om det bara är jag.

En bekant till mig påstår att han kan läsa auror på långt håll men jag vågar inte fråga om han kan läsa min, jag är för blyg. Skulle någon kunna intutionera sig till mig och se min Aura som säkert utstrålar helvetets färg (om den nu finns) ?

Jag vill bara veta vad som plågar mig!!!

Förlåt om jag ställer dumma frågor, detta är kanske inget man ens kan göra på riktigt, bara något som jag fått för mig!

Kul om någon skrev något till svar iallafall!

Andina
1

Hej Varulvskaninen!

Du har haft en jobbig period uppenbarligen. Jag kan inte läsa av auror alls men jag hoppas att du får ordning på det som pågår i ditt inre snart. Hoppas att någon som kan läsa auror på avstånd hittar denna tråd.

Jag kan tro att denna "negativa bubbla" kanske i huvudsak består av energin från negativa tankar som du dragits med under dessa år. Tankar är ju också energi - och tankar påverkar oss i den riktning vi tänker.

Så, oavsett vad din "bubbla" är så kan du kanske hjälpa till genom att rensa dig själv och din Aura från 'tunga energier'.. 
Här är ett enkelt tips på att Rensa din Aura. Och här ett annat tips på hur du renar dig från tung energi och fyller på med lätt energi. Många andra tips och idéer hittar du bland trådar och artiklar. Säkert hittar du någon metod som känns rätt för dig.

Lycka till med att 'kliva ut ur din bubbla'! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
0

säger som andina ,  tänker du kärlek får du kärlek, och tvärt om  åt andra hållet.

sänder en kram till dig om du vill ha en

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[GunillaF]
0

Du har fått bra svar av Andina. Lycka till!Glad