Norpan önskar healing
Detta är överlyft från en annan tråd
/GunillaF
![]()
2012-02-04 17:40 #1 skrivet av Norpan88
Känner med dig! Har själv just nu massor av nässelutslag som inte vill gå över. Kan vara min nya hund.. vet ej ännu.
Det ska finnas en ny salva på apoteket som heter DEXEM tror jag den heter. Lactacydtvål är bra att tvätta duscha med. Vanlig tvål kan irritera, så skippa vanlig tvål helt.
Jag skickar healing-tankar åt dig!
Kanske dom som vill och känner för det kan skicka oss lite healing?
Miljoner tack!
![]()
2012-02-04 20:28 #8 skrivet av Norpan88
Jag var hos läkaren i förrgår. Han såg att det var nässelutslag orsakad av allergi eller överkänslighet. Fick ge lite blod för tester, men dom får jag svar på om 3 veckor.
Jag är väldigt allergisk av mig, blivit det på äldre dagar och äter allergipiller varje dag. Har kortison hemma i nödfall osv.
Jättegulligt av er att vilja skicka healing. ((kram)) Jag skulle kunna ta emot imorgon kväll runt 20.30 för er som vill. Då är det en till som ska skicka healing till mig och då tänkte jag lägga mig ner och bara vila och ta emot.
Många kramar från mig
Ost är gott! Ost är livet!
Tack att du flyttade över 
Jag skickar till dig 20.30 i morgon kväll, Norpan
Norpan, jag pm:ar dig 
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej! Är det knepigt av mig att be om att få flytta dag till tex måndag kväll?
Jag kommer inte att kunna ta emot healing på ett bra sätt ikväll, det har blivit lite ändringar. Full fart här.
KRAM!
Jag 'hakar på' och skickar till dig ikväll, Norpan! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 Vilken tid passar dig på Måndagkväll Norpan?
Då skickar jag imorgon kväll! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
20.00 kanske alla är hemma från jobb och ätit. Tack så mycket för eran tid o healing.
Är med och skickar till dig.
#11 Vad bra. Då skickar jag klockan 20.oo.
Hej Norpan. Jag skickar också healing nu klockan 20.00
Tack snälla ni
Jag är redo!
Känner av lite yrsel. Ser en massa fina bilder framför mig när jag blundar.. hjärtan och händer, olika färger som silver, grönt och andra färger
#16 Det är bra om du ligger eller sitter ner och tar emot healing i lugn och ro när det skickas till dig. Ser att du varit igång och skrivit i några trådar under tiden vi skickat till dig.
Hade jag vetat att du inte visste om att du helst skulle slappna av när du tar emot så hade jag skrivit det. Men du skrev själv i #2 att du skulle ligga….
Yrsel kan vissa få av healing, färger kan man se samt bilder mm.
Bra också om du kan ligga ner och stanna kvar i den avslappnade stämningen en stund efter healingen.
Jag började skicka till dig kl 20.oo som du ville, och skickade i 15 minuter. Då hade du inte ens kommit till ro….
Nåja healingen hittar fram ändå, men du gick miste om stora delar av själva upplevelsen eftersom du inte var koncentrerad på att ta emot.
#17 jag har suttit här vid datorn och mediterat lite, blundat och försökt slappna av. Jag har haft lite svårt dock att koncentrera mig. Min katt och hund har stört mig hela tiden här i köket.
Jag hoppas healing hittar fram. Min katt är envis idag. Tack så hemskt mkt för healingen. KRAMAR!
Jag såg också som att jag höll i en kristall med händerna och att det kom in energi i kristallen, in genom mina händer, genom armar till hjärtat och sedan in genom alla lemmar i kroppen.
#18 Ja, det kan vara svårt att koncentrera sig om man sitter och gör Intuitionsövning, skriver på hundsajter osv när man ska få healing. Bästa är väl att stänga in sig i sovrummet kanske, med djuren utanför dörren.
I mina ögon respekterar man inte sig själv riktigt när man ber om healing och sedan inte tillåter sig att ta emot den riktigt.
#20 Jag vet inte varför jag inte kunde gå lägga mig.. kände att jag ville sitta. Jag får be om ursäkt om du känner dig stött, men jag tar det på allvar och jag är väldigt tacksam för att ni tog er tid att skicka healing till mig.
Jag är också säker på att healingen kommer fram till mig, fast nu känner jag mig inte väl till mods längre när jag gjort er besvikna.
Jag tror dock man kan ta emot healingen även om man inte ligger ner…
kram
Det var ju ingen bra avslutning på healingen… men tack ändå.
#21 Jag vet att det går att ta emot healing i vilken ställning som helst och att man kan hålla på att arbeta under tiden om man vill det. Det var bara det att jag blev så förvånad när jag såg att du skrev i trådar under tiden vi skulle skicka till dig.
Det såg då ut som om du inte tog detta på annat sätt än en "kul grej" som saknade allvar.
Men det är ju så att om man ska få njuta av och känna healingenergierna ordentligt så ska man slappna av och inte tänka på något alls över huvudtaget.
Vet inte om du gjort oss besvikna. Det är bara jag som uttrycker vad jag känner. Ingen annan har ju antytt något.
Kram tillbaka
Jag kan vara lite så som person.. att jag kan ha svårt att ibland lägga mig, svårt att meditera liggande och jag kan göra många saker samtidigt.. Jag mediterar bäst när jag dammsuger, diskar eller stryker.
Jag tar healingen på fullaste allvar! Och tacksam. Tack igen.
Jag har vilat lite mera nu och min guide visade mig att någon person hade bestämt sig i förväg för att störa den här healing-stunden.
Någon som inte ville väl. Jag tror att både du och jag kände av det Gunilla. Men det är lugnt, sådana energier kan möjligen ge lite brus på lägre nivå och inget mera. Det känns också som om den här personen skulle tycka det var kul om vi kände av det.
Någon mer som fått till sig samma som jag?
kram