6:e februari - måndag
God morgon rore. God morgon alla som vaknar lite senare.
I dag har du fångat en häftig "trähand" på bild rore!
Ha en riktigt bra dag alla!

Gunilla! Den fångade jag förra våren,, och igår lyckades jag plocka ut bilderna från min gamla havererade dator,,, *jippie*
Mmmm,
Mycket stolt känner jag mig, inte för att jag begriper hur jag lyckades med det
,, tror nog att det var något med o hjälpte till
#2 Härligt! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go'Morron Rore och Gunilla! Go'Morron på er alla andra som också tittar in idag!
Nädå, Rore, du inbillar dig inte, det märks tydligt att det blivit ljusare nu - både på morgnarna och på kvällarna.
Härlig bild på Trähanden! Naturen är fiffig! 
Idag får jag ta mig i kragen och avverka lite datorjobb som blivit liggande…
Hoppas ni alla får en fin måndag! 

Se upp, man vet aldrig vad för kul som väntar runt hörnet!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon på er.
Måndag igen, fort går det och visst är det ljusare.
Dags att åka till jobbet.
Ha en riktigt fin dag alla
Mor'n!
-10.6° Molnfritt.
----
Åka buss - aldrig! Usch!
http://video.se.msn.com/watch/video/du-lar-aldrig-mer-aka-buss/1jjel3x98
/L
God morgon alla.
Ha en fin dag och var rädda om varann

God fömiddag!
Vilken härlig liten filmsnutt Andina, det gäller att vara vaken på livet har att erbjuda bakom hörnen
.
Kallt som rackarns ute men vacker! Det är fortfarande vintermånad så det får väl hållas ett tag till. Det är värre för er uppåt i landet som har så hiskeligt mycket snö, här är det alldeles lagom.
Måndag och ikväll SKA jag ta mig egentid till lite healing och meditation! Så det så!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
#0 Din trähand gillar jag Rore! 
#4 Din lilla filmsnutt också Andina!
Förresten gillar jag er allesammans! 
Ha en härlig måndag på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
GO'morron på er allihopa!
Rore, en sån underbar bild du har lagt in! Vet du vem jag tror att det är som vinkar åt oss? Jo, det är Väktarens hand, den som vaktar vid porten till underjorden. H*n kollar så att inga obehöriga, d v s dom som inte klarar av att komma in dit, skall slinka igenom. Underjorden låter väldigt skrämmande men är inte mer skrämmande den än den värld vi har ovanför oss. Det är där vi får kontakt med våra innersta drömmar och tankar..
*Töväder* nästan idag, eller hur Gunilla? Bara -20 och det kryyyper sakta uppåt hela tiden. Dags för solbrillor och solfaktor-kräm mina vänner! För visst blir det ljusare! Nu mörknar det inte förrän vid halv fem.. härligt!
Värmande kram till er alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#6 - Näe, fy, he blir nog ingen buss för mig heller… (uj, borde kanske kolla sätena i bilen…
)
#8 - Jag tycker du har tagit ett ypperligt beslut, Elpida! Heja!
#9 - Vad go' du är! Vi gillar dig också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jo just ja, jag bara ääälskar era filmsnuttar! Dom gjorde mig på så gott humör! Tack för gott måndagsskratt! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#10 Töväder! Jaa, absolut