God Morgon 5 februari
Goder söndagmorgon!
Den sibiriska vintern håller ett stadigt grepp om Europa. -21 grader här - men kvicksilvret ska stiga till fagra 9 minusgrader. Ja, allt är relativt, för några veckor sedan tyckte jag -9 grader var kallt… men nu börjar det kännas som "vårvärme"… ;)
Fast nu, efter helgen, så ska väl den värsta kylan ge med sig - överallt - om jag förstår rätt.
Och det är ändå mysigt att vakna tillsammans med Gryningen, linda in sig i en filt, sätta fart på vedspisen och smutta på morgonkaffet!
Jag ber att få önska er alla en riktigt fin, go' och gla' Söndag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon på er.
Vackra bilder ni bjuder på. Här har vi 15 minus och det blåser, då blir det ju kallare.
Har inga speciella planer för dagen, tar det som det kommer.
Ha en fin dag healers
God morgon på er alla goa människor.
I dag har vi "bara" -26 grader så det är på vär åt rätt håll. Men jag tror jag stannar innomhus idag också och väntar med promenader till kvicksilvret stigit lite till.
Vilka fina bilder i bjuder på idag! Tack för att ni visar!
Jag längtar till vårens resa till Kreta och återseendet med dalen med den rika och vackra växtligheten.
Ha en riktigt bra Söndag!
Oj, vilka vackra bilder ni bju'r på! Mina ögon fägras! 
Oooh, vad jag längtar till vår och sommar när jag ser din bild, Gunilla!
Vad skönt att du har 10 grader varmare (…) än igår!!! Mina fingrar förfryser sig av våra -15 till -20 grader bara…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#6 - Jaaa, jag minns! Jag minns att vi fick njuta av en härlig lång bildtråd!
Naturen är vår främsta konstnär! Verkligen! 
God morgon alla. Här är det (bara) -10 idag och ett lätt snöfall.
Vi har fått vinter och det tycker jag är skönt. Bättre än regn och surhet i luften som inte är nyttigt att dra in i lungorna.
Såå fina bilder både sommar och vinter, visst är det fantastiskt att det kan växla så på ett år.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#8 Åh ännu en vacker bild! Tack!
Ämenh åååh!!! Vilka bilder! Tack allihop för dem!
#10 - den bilden är "för vacker"! 
(Varför är det så långt till vår och försommar…???)
Njuter till tusen!

Älskar blåsippor! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
Härliga bilder!
-7.4° nu (för ngr timmar sedan - se bild) Snabba växlingar!
---
Ja tror ja gör som bläckfisken - rymmer!
Octopus Escape!
https://www.youtube.com/watch?v=jfuOn3rxdy8&feature=endscreen&NR=1
Ha de!
/L
oh tycker om att titta på djur. De är så facinerande.
Goddagens
Söndag är detsamma som slödag. Bara kela i sin morgonrock och dricka te eller kaffe eller mjölk och kolla på något bra på tv och ibland slötitta. Så underbart.
Men skall bleka håret lite lätt senare och måste iväg och handla. Så riktigt så slö som jag vill kan jag inte vara idag.
Önskar er en fortsatt trevlig dag härinne.