Healing iFokus

Healing

Läst 500 ggr
Andina
0

God Morgon 4 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i Vinterljuset!

Upptäckte att det kan vara bra att ha vantar på sig när man hämtar ved i 13 minusgrader. :)
Ett härligt ljus har vi här just nu - det blir nog en riktigt fin dag idag tror jag.

Var ute inatt och fotade när snön föll - det var rent magiskt!

Hoppas ni får en lika gnistrande dag som jag tror att vi får här! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Andina
0

[GunillaF]
0

God morgon Andina. God morgon alla som kommer lite senare.

Vilka fina bilder du visar oss Andina!Glad

Jag låg och funderade länge på om jag skulle stanna under täcket idag. Känns inget kul att kliva upp i den här kylan. Som kallast i natt har jag haft -34,6 grader. Just nu visar termometer på -30,7 och då skiner solen på den. Fy rackarn va kallt!

Ha en bra dag alla healers!Kyss

Andina
0

Usch, Gunilla! Lider med dig!!!

Och Tack Kyss!

[GunillaF]
0

#4 Skrev nyss ett långt svar och så är det bara borta.

Tar det lite kortare då; Jag stannar inne idag och eldar så jag klarar mig bra, men jag tycker synd om de som måste ut av någon anledning.  En vän som bor en mil från mig hade -37 när hon skulle iväg med bilen vid halv tio och åka till jobbet!  Konstigt att bilen gick igång!

Var har du funnit den roliga bilden? Finns det liknande om kylan som vi har nu?

Andina
0

Den gjorde jag åt dig i december 2010! Skrattande (Tog bort temp o datum nu - men jag kan sätta in dagens datum och temperatur om du vill… )

Toyan
0

God förmiddag.

Vackra bilder Andina, tack.

Hoppas inte denna kyla varar så länge.

Ha en fin dag oavsett väderGlad

[GunillaF]
0

#6 Gjorde du?! Mitt minne är verkligen dåligt. Kul om du vill lägga in dagens temp.

Jag fann en sida där man kan läsa vad som avläses i väderstationer runt om i landet. Det visar sig att jag tydligen har en "snäll" termometer. Vi har ett par grader kallare.

Indiania
0

Godförmiddag gott folk!

Vilka fina snöbilder Andina! Här kommer det små små söta flingor och i morse var det -17 gr.

Fy så kallt du har det Gunilla. Skönt att du slipper ut i kylan, skickar varma tankar till dig!

Jag skickar med en bild jag tog på ett rådjur härom dan, de brukar vara två som kommer och äter rester efter fåglarna,

Tog det genom sovrumsfönstret så det är ju därefter.

Ha en härlig lördag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#9 Tack för kramenKyss

Men ååååå vad fint Rådjur!Kyss

Andina
0

#7 - Tack, Toyan! Kyss Jag hoppas precis detsamma som du…

#8 - Junsele 36,6 grader minus… (la' tillbax den gamla från 23/12-2010 i #4 igen.) Skrattande

[GunillaF]
0

#11 Tack. Vad kul!Glad

Andina
0

#9 - Åh, så söt, Indiania! Men det är ju en jättebra bild! (Syns inte att det är taget genom ett fönster! Du har rena fönster du!) Kyss

Igår önskade jag att jag haft kameran med mig när jag var ute och skottade. Ett rådjur och en skata stod alldeles ansikte-vid-ansikte och åt från 'fågelbordet' tillsammans. Jättehärligt.

Indiania
0

Ja tänk vad många gånger man önskat att kameran varit med,typiskt.

Det måste sett jättegulligt ut! Kyss

[urshamanismen.se]
0

Godagens i tråden !

Härliga bilder ni bjuder på och så vackert med skata och rådjur sida vid sida ätandes.

Trött och seg,allmänt bing bong i knoppen men glad ändå för det verkar som min bekant fixar infarkten om inget skräp dyker upp så jag är lättad.

Nu ska jag ha kaffe så huvudet blir som folk igen,totalstrejk däruppe kan jag lova och ingen ordning alls på mig Skäms

Ryys vilken kyla ni haft och har,brrr mera ved mera eld .Ha en fortsatt fin dag Kyss

Indiania
0

#15 Härligt att höra Urshaman,,,, att det verkar gå bra med din bekant .

Jag sitter också med kaffemuggen i min hand! Skrattande

Var rädd om dig! Kyss

[urshamanismen.se]
0

Ja vad vore väl livet utan den heliga drycken kaffet Skrattande

Var rädd om dig du också Kyss

Indiania
0

#17 Kyss

Andina
0

Åh, vad skönt, Urshamanismen! Jag hoppas verkligen att det går bra för din vän!

Bingbong i bollen - det är jag jämt… ;)

Ta det lugnt och var snäll mot dig idag. Det kan vara skönt att få släppa de värsta "farhågorna" i lugn och ro. Kyss

Själv ska jag fylla på kaffekoppen och göra mig i ordning för att se om jag får fart på bilen idag… (den var lite trixig att få igång igår redan, när det var 'varmare'…) Måste ut för att handla nå't ätbart. Kylen och skafferiet gapar tomt…

Ha en god fortsättning i den vackra vintern, allihop! Glad

Tuva-Lena
0

Go'dagens på er allihop!

Idag behöver vi här uppe i norr era varma energier för att hålla värmen minsann, ja Gunilla har ju berättat.. Inne hos mig hade vi stackars "shigne" med 40 grader kallt. Som tur är, är hon en varmhjärtad person som antagligen klarar att hålla värmen själv, men nog biter i det i kinderna på prommisen alltid. Dessutom blåser det också! Trädgrenarana gungar i vinden och där går jag i 30 graders kyla och, ursäkta, men jag njuter faktiskt..Tyst jag älskar att känna naturens krafter och det känns tryggt att veta att vi alltid kommer överens, oavsett väder. Vi är ju bästa vänner vi två. Kyss Tur att jag har min goa hund, för annars skulle jag alltid få gå ensam såna här gånger..

Nu tror jag ändå att det börjar vända, vinden skvallrar om det, och lite nervöst är det när man har vattnet påslaget ute på landet och det inte används.Tyst

Åkarbrasa blir det idag, eller dammsugning - vad tycker ni blir bäst - åkarbrasa, eller hur?Flört

Ha en jättefin lördag allihop! Kyss Och svep om er filten - och varför inte lite glühwein också framför brasan..?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

Kul med alla bilderna idag :-)

---

Bara -7° & som omväxling så snöar de - de har de inte gjort sedan igår FörvånadSkrikandes

Kolla in tjejen - 18 bast (63 cm) & hur charmig som helst! Skrattande

New World's Shortest Woman, Jyoti Amge

https://www.youtube.com/watch?v=1YlS4wSx4ZM

Ha de!

/L

Skogshumblan
0

God kväll i tråden.

Här har varit kallt som i en frys idag. BRRR!

Jag gillar snön, den är så vacker och det blir så tyst och skönt på något sätt….

Hoppas allt är  bra med er och att ni får en fortsatt fin lördag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.