Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 1732 ggr
MariaJ
0

Nytt möte Med Divyael

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska vi träffas igen. Gruppen som ska besöka honom är redan en etablerad grupp, som under ca: 1 års tid träffats 1 ggr / mån. Vi ville gärna träffa honom tillsammans, så tid bokades. Att få ta del av lite nya expriment och meditera tillsammans med honom är för mig väldigt upplyftande och lärorikt.

Tiden då vi träffar honom är söndagen den 22 April kl: 11.00

Jag /vi kommer att skriva om mötet med honom igen. Jag hänvisar även till tildigare artikel som är skriven om Divyael. Där kan ni läsa lite fakta också om honom.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

MariaJ
0

Har ni frågor om honom, eller till honom som ni vill att jag ska framföra, så skriv dem här så vidarbefodrar jag dem till honom.

Carpe Diem

Maria Johnsson

mandymoo
0

Har ingen fråga till honom - men ser fram emot att få läsa mer efter att du varit iväg. *ler*

zzTCM
0

Har ingen fråga just nu, men jag kanske kommer på någon. Ser också fram emot att läsa mer.

MariaJ
0

Nytt möte med Masterhealern på söndag.. Jag lovar att återkomma och berätta om mitt möte.

Carpe Diem

Maria Johnsson

ElStar
0

Mycket intressant att sen få läsa om mötet

MariaJ
0

Jag vill gärna här kortfattat berätta om vårt möte med MasterHealern Divyael.

Som vanligt då man möter honom så känner man en enorm känsla av kärlek. Hans sätt att bemöta och prata är om det han vill förmedla är inte komplicerat, utan han förmedlar sina budskap och vill att vi alla tänker med hjärtat.

Vi började vårt möte i grupp där han berättar om oss här på jorden och olika dimenssioner som moder jord befinner sig i. Han sa även att han vill förmedla sitt budskap genom att höja vår tro på oss själva, och ge oss en bild av vilka vi är. Han förmedlar Kwan Yin och hennes roll här på jorden. (ska göra en artikel om henne sen) Hon är vår healande och renande gudinna på jorden. Hon vill hjälpa alla att renas då vi går i hennes lila energier. Vi kan även ta hjälp av hennes energier då vi renar smycken, hus, eller något annat på jorden. Jag använde mig av hennes kraft då vi renade allt vatten på jorden. Igår hade vi också gemensam healing till allt vatten, och då använde jag mig av Kwan Yin.

Han berättade om vårt högre jag och vår gemensamma länk till kosmos. Vi kan även här benämna vårt högre jag som vår vägledare, då det är vår starkaste följeslagare här på jorden. Vår Huvudvägledare vill hjälpa oss att höja vår spirituella förmåga och våga lita på oss själv, samt att allt som vi gör på jorden ska ske av kärlek. Kärlek är huvudordet för allt positivt.

Om vi står i ett vägsked och har svårt att besluta oss, så ska vi inte fundera så mycket, utan snarare känna in från hjärtat vad man vill. Alla våra svar finns i våra hjärtan.

Då vi mediterade tillsammans så upplevde jag en otroligt stark känsla. Det kom igenom mycket och jag fick klarare bilder på vad som är rätt för mig, och varför jag valt att födas igen. Jag upplevde också den plats som jag alltid kan möta min huvudvägledare och få råd om hur jag ska gå vidare på jorden. En fantastiska upplevelse med både stenar, färger, Kristaller, ljus och änglar. Han lär ut en Magnifed Healing som står för hur vi kan använda oss av den healande kraften från " the violett flame", ng som jag använder mig mycket av då jag renar och healar.

Han sätt att bemöta gruppen och oss alla är jättehärlig. Han ser oss och lyssnar. Han tror på allas förmåga och vill hjälpa oss att tro på oss själva.

Jag vill tacka för ytterligare ett fantastiska möte med Divyael. Jag kommer träffa honom igen i Oktober, och jag lovar skriva vidare om vårt nästa möte då med honom.

Om ni undrar något om honom så finns länken till hans sida under länkarna här på healing.ofokus sidan.

Varma vänliga hälsningar MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

FiaH
0

Jag vill oxå passa på att tacka för ett underbart möte med Divyael och hela gruppen. Vilken ödmjuk person, och med glimten i ögat. Vi hade mycket härliga energier och   om jag förstod rätt så var det mycket lila färg för alla av oss i vår meditation, jag säger bara vilken underbar stund vi hade. hoppas man möter honom igen, för han hade mycket klokt att ge oss alla. Mvh Fia

erkabo
0

Nu har jag inte haft möjligheten att träffa den underbara person, som han verkar vara, men vem vet, någongång någonstans…. Tittade på det bifogade kortet, och ja, man fick en sådan lust att bara omsluta denna person med en bamsekram. Vilken glädje o helande ögon han har. Bara att titta på kortet gjorde att man kände hur han gav av sin helande energi.

Ser framemot nästa beskrivande upplevelser!!!!!

Kram Erika