Vill du ha healing i kväll?
I kväll (Söndag) klockan 22.oo, öppnar jag upp mig för healing till er som har en presentation av dig själv på din sida och är medlem på Healingsajten.

Försök att sätta er eller lägga er ner 5-10 miuter före 22.oo, för att bli så avslappnade som möjligt när ni tar emot healingens underbara energier. Jag skickar i ca. 20 minuter.
Jag stänger tråden tio minuter i, så jag hinner förbereda mig!
Skriv upp er i den här tråden 
Tack så mycket. Jag vill gärna få healing 
~ mayolica ~
Jag tar gärna emot lite healing! Dock är jag under 18 om det spelar någon roll? 
Jag vill gärna ta emot healing ikväll. Tack på förhand!
Hälsn Rosen05 
Jag vill också gärna ha healing ikväll. Tack så mycket!!
Jag vill gärna ha lite healing så jag kommer på fötter igen.
Tack på förhand !
fri
Ja tack Gunilla jag tar också tacksamt imot.
Gulle dej!
Jag tar gärna emot healing. Tackar på förhand. 
Jag tar tacksamt emot healing ikväll. Din lilla ängel där. Kram
#3 Det går bra. Det är 8 år som är gränsen 

Då ligger jag bra till med mina 29 (snart 30 år).
Går healing till det man behöver för stunden?
För jag har ont i min rygg.
Så jag tar gärna oxå emot!!!
Kram kram kram! (Alla goda ting är tre!)
#11 Healingen "tar" där den bäst behövs.
jag har noll energi idag,så jag tar tacksamt emot healing ikväll!

jag tar gärna emot för att få bättre immunförsvar, snörvel, host

Tack för healingen igår Gunilla!
Vaknade rätt pigg idag och eftersom jag inte varit frisk och har tusen saker att göra idag, så är jag jätteglad för det ! 
Tusen tack !
fri
Grattis på namnsdagen Gunilla och tack för healingen. 
Lade mig och slappnade av och det tog inte lång stund förrän det började bubbla i kroppen. Kändes som en våg av kolsyrebubbel som drog fram, det gick från huvudet ner till fötterna i en mjuk cirkelrörelse fram och tillbaka. I små korta sekvenser kändes det som jag föll baklänges fastän jag visste att jag låg ner. Knäppte och sprakade i nacken också. Idag när jag vaknade kände jag mig utsövd och fylld av energi, jag brukar i vanliga fall vara ganska seg och känna mig trött när jag vaknar! Jag är inte längre stel i nacken utan bara lite öm. Ett stort jublande tack från hjärtat.
Kram
Tack så mycket Gunilla för en fin stund. Sovit gott inatt.
#16 Härligt!
#17 Tack! Härligt att du känner dig pigg!
#18 Skönt med bra nattsömn!

Jag somnade gott, men här sattes snarare en utrensning igång, kräksjuka som hette duga i morse och nu bihålorna. Men ut med skiten bara
.
#19 Oj då. Men det är som du skriver; Ut med det!
Hej Gunilla!
Grattis på namnsdagen! Å tack för healingen! Kände mig piggare idag mån 30/1 jämfört med tidigare…så det ´gjorde verkan!
Ha de gott!
Rosen05
Attans, jag missade helt det här. Hoppar mer än gärna på om det blir fler gånger. :)
Jag brukar göra en sån här tråd ibland. Håll ögonen öppna, men vet aldrig när det händer
Tack så mycket för healingen! 
Hela jag blev helt varm ( Särskilt vänster sida.. ), och bubblig! Riktigt coolt :)
Jag brukar ha stora problem med att somna ( Brukar inte somna förrens 2-3 ) men nu låg jag och sussade vid kvart i 11! ^^
#24 Vad härligt!
Hej Gunilla !
Jag vill tacka för healingen igen. Det har nu gått några dagar och jag kan berätta att jag hade stora bekymmer med både urinvägsinfektion och förkylning som travat ned i lungorna. Lååångdraget !!!
Jag kände mig bättre redan dagen efter men kan nu säga att jag nästan är helt återställd.
Jag hade lovat att ringa upp en person efter healingen men somnade…..och vaknade av att nån ropade FRI…..tittade på klockan och såg att healingtiden var slut sedan 10 minuter.
Kändes som jag fick väckning på köpet
. Tyckte det var lite kul och vill bara dela med mig.
Reser imorgon igen till sköna Dalarna och vill bara säga tusen tack,
hjälpen jag fick kommer att underlätta min resa betydligt !
fri

Jag vill oxå passa på att tacka för healingen!
Först trodde jag inte att jag kände av någon förändring, men nu såhär långt efteråt så märker jag att jag inte är så stel i halsen längre.
Tack tack tack!
#26 Underbart Fri! Det är så trevligt att höra hur det gått för er under och efter healingen!
Ha nu en trevlig vistelse i Dalarna. Ska nog dit jag också snart
#27 Vad härligt!

Ja, eftersom jag är sångare så går det inte att sjunga med en spänd hals.
Tyvärr så känner jag ju det inte under själva behandlingen.
Har ju hört att visa inte märker något alls, men att det gör nytta ändå.
Ha en forsatt trevlig vecka alla!
/Lars-Göran
#30 Exakt. Det är inte alltid man känner något under healingen, men den "tar" ändå.
Ha en trevlig vecka du med!