Healing iFokus

Healing

Läst 1777 ggr
Andina
3

God Morgon 31 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Med en och annan rejäl kopp kaffe, brinnande o knastrande ved i spisen väntar jag på att solen ska avslöja denna sista januaridag för i år. Ska fundera ut hur jag bäst ska ta den till vara…

Vad du än gör av denna dag - ha det gott! Glad

Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam,  lyssna på allt som man inte kan höra  och bara ha det bra.

Nalle Puh

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

God morgon Andina och alla andra healers!

Ja, vi får hoppas på att få se solen idag. Är så trött på detta snöande.

Ska strax iväg till jobbet. Måste bara få en kopp kaffe till först.

Ha en bra dag vad ni än tar er för med!

Bybo
0

Goder morgon Andina och Gunilla (jag ingen healer direkt :-)

Fick inte upp ena sonen, och nu är det dags för den andre, och det går inget bra

Ha det fint

[urshamanismen.se]
0

God morgon på er !

Vad härligt med sprakande ved i spisen tack för tipset nu bir det elda av Glad

Ha en kalasfin dag alla Glad

Toyan
0

God morgon allihopa.

Hoppas på en solig vacker dag som vi hade igår.

Sitter med en mugg kaffe och försöker piggna till, tog låång tid innan jag somnade i natt, tur att jag jobbar em.

En fin dag till er alla.

[Chakra]
1

Godmorgon!

Kaffe här också! Tack, för den som uppfann detGlad
Fotot taget under en promenad igår.

[GunillaF]
0

Åh vad fina bilder, Andina och Chakra! Tack för dem!Kyss

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

-5° Verkar bli skapligt väder i dag åxå.

-----

Tips från Jane Lytzell på Spiritualism iFokus

Mycket intressant på Efter10 TV4 Play

Om NDU (nära dödenupplevelser) Kommer vara fler program i samma tema hela veckan.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/efter_tio?title=efter_tio&videoid=2147625&utm_medium=sharing&utm_source=facebook&utm_campaign=tv4play.se

Väldigt bra program!

------

Sveriges vanligaste fågel - Talgoxen.

------

Foxes Jumping on my Trampoline

/L

Indiania
0

Godmorgon alla morgonpigga!Glad

#0 Vad härligt det låter med sprakande spis Andina, blir lie nostalgisk, när man som barn kom in från kalla vinterdagar och värmde fötterna vid spisen.

#5 Tappar nästan andan av din vackra bild Chakra, vill ha på väggen.

#7 Tack för tips och videosnutt som jag skall se på sen. Häftigt med talgoxen i bilden!

Ha en härlig tisdag vänner! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
1

God morgon alla. Lika vackra bilder varje dag. Tack för dom.  Chakra bor du vid havet, du lyckas med att få så fina isbilder.

Här är det mulet och grått, men en behaglig luft att vara ute i.

Här kommer en bild som jag tog för några år sedan, liknar mest en flaskborste.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

Tack för helt härliga bilder, Chakra, Lynxx och Majlar! Vackra och häftiga bilder! ! !

Nu ska jag kolla in de hoppande rävarna! HippHopp!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

# 6,8,9,10 Taaaack, vad glad jag blir!

majlar, jag bor vid Vättern! Du har själv en fin bild idagGladLiknar verkligen en flaskborste. Naturen kan få till det.

Tuva-Lena
0

Go'dagens alla här inne!

Oj, jag blir helt hänförd av era fina bilder! Vintern är ett tacksamt objekt, trots att man förfryser händerna då man fotar.. Tyst jag brukar svänga armarna runt runt när jag fryser om händerna - fylla på med blod liksom, och då kommer värmen efter en stund.Glad

Talgoxen vanligaste fågeln… jag trodde att det var lövsångaren jag, fast du menar förstås av stannfåglarna då. Mina favvo är ändå talgoxen eller den tuffa blåmesen, fast han är en mes..Skrattande 

Jag saaaknar min braskamin! Här i stan finns inget att elda i, och som ni vet är det urmänniskan i oss som känner "trygghet" vid eldens sprakande sken. Den håller inte bara myggen borta, rovdjuren drar sig för att komma nära också - "bränt barn skyr elden" ni vet..Flört nåja, ingen idé att "gråta över spilld mjölk" och "man får ta seden dit man kommer" - men snart! Ja om cirka två månader är det jag som går till ve'bon' och hämtar ved, sen ska här eldas!Cool

Ha en fin dag allihop!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."