Healing iFokus

Healing

Läst 1211 ggr
niclas-e
0

Söker "patienter" för att lära mig.

Hej

Jag har läst mycket här, och följer med stor nyfikenhet erat arbete med att skicka healing till andra.

Själv har jag fastnat väldigt mycket för Shamanism och Shamansk healing, vilket tilltalar mig väldigt starkt. Det finns så mycket spännande att utforska och lära sig inom det, och jag söker med ljus och lykta efter kunskap och erfarenheter.

Jag har i flera veckor brottats med tanken på att på detta vis söka efter "patienter" att öva på. Jag har svårt att känna om jag bryter mot några etiska eller moraliska regler genom att ge mig på och laborera med människors energier, så jag överlåter åt er att bestämma själva om det jag gör känns riktigt eller ej.

Jag bor utanför Ystad så kanske det finns någon i närheten som vill ställa upp som försökskanin? Annars får vi försöka på distans.

Det jag söker, OM du/ni tycker att förutsättningarna känns okay, är några personer som jag kan få försöka hjälpa med energihealing. Jag önskar att ni ger feedback under ett par veckor/månader, för att jag ska kunna utvärdera mitt arbete, och att ni är villiga att dela med er av era personliga upplevelser runt mitt arbete, både positivt och negativt.

Tänk dock på att jag ser mig själv som student/elev och kan inte lova att jag kan åstadkomma någon förändring. Ha rimliga förväntningar på vad som kommer att ske och låt oss utforska andevärlden tillsammans.

Tycker du att detta känns som något du kan ställa upp på så skicka ett PM så vi får pratas vid mer enskilt.

/Niclas

korseett
0

välkommen Niclas! Du kommer säkert att få flera som hör av sig till dig så att du kan få träna.

Denna kommentar har tagits bort.
Loet_old
0

Välkommen hit Niclas.

niclas-e
0

Tack :)

Indiania
0

Välkommen till oss Niclas! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Hej och välkommen Niclas Glad

Låter intressant det här och jag skickar dig ett pm.

/kram Spanaren

Hoppfull
0

Välkommen hit och lycka till! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

snoflinga
0

Hahahaha, jag missförstod dig Loet, trodde du ville vara patient :) Sen när jag läste vidare förstod jag, hihi :)

Jag får se om jag vågar mig på att vara patient längre fram - inte för att jag är rädd för dig och din behandling Niclas, men jag är en sån som känner efter många gånger först, innan jag bestämmer mig :) Kanske känner jag en dag att det är dags att ta kontakt med dig ;)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

niclas-e
0

Tack för välkomnandet :)

Det är helt OK.

Det är viktigt att det känns rätt och bra.

Jag utger mig inte för att kunna, utan bara för att vilja lära.

För mig är det väldigt viktigt att det tydligt går fram.

Lazzeman82
0

Hej, Niclas!
Jag kan gärna vara en försökskanin.
Bor strax utanför Malmö och det är ju inte omöjligt att ta sig till Ystad.
Vad tar du för en behandling?

/Lars

[GunillaF]
0

#10 Priser får inte diskuteras på sajten. Det får ni ta via PM.

Lazzeman82
0

Okej!
Det ska jag lära mig från och med nu!
Tack för rättelsen, Gunilla! Man lär sig av sina fel!

Mvh
/Lars

[GunillaF]
0

#12 Flört