Healing iFokus

Healing

Läst 724 ggr
Indiania
0

Det okända i kväll kl 21

Påminnelse om " Det okända i kväll "

Det okända

Del 4 av 11. Sedan Sandra och Mattias flyttade ihop har
mystiska gestalter stört deras nattsömn. Sandra vågar inte sova ensam hemma
längre när Mattias jobbar natt. Mediet Camilla Öhrnberg hälsar på hos det
oroliga paret i Sundbyberg. Frågan är om hon kommer kunna skapa lugn och ro i
hemmet.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Åh, tack för påminnelsen, Indiania! Glad Nu krockar det… Vetenskapens värld eller Det okända…? Det får bli ole dole doff!

Edit: Nä, förresten, de går nog inte samtidigt! Jippi!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tuva-C
0

Åh det hade jag helt glömt bort, tack för den Indiana! :D

[GunillaF]
0

Tack för påminnelsen Indiania.

#1 Tur att det finns TV4Play Flört

Nu måste jag kika vad det kan vara som är så intressant på Vetenskapens värld ikväll.

[GunillaF]
0

#1 Andina. Det ser ut att gå bra. Du behöver inte välja. Vetenskapens värld klockan 20.oo och Det okända klockan 21.oo. En helkväll framför "dumburken"!Skrattande

Tuva-C
0

Vad är det på Vetenskapens värld ikväll?

Andina
0

Tack Gunilla! Skrattande Det skulle inte förvåna mig om det blir varken hackat eller malet… ;)

#5 - Tuva-C - Jag är så fascinerad av både mikrokosmos och makrokosmos - och de hänger ju ihop… så:

SVT 2 Måndag 30/120:00 - 21:00

Vetenskapens värld

20:00 - 21:00

Avsnitt 1 av 4

Del 1 av 18. Vetenskapens värld säsongstartar med en serie i fyra delar om människokroppen, Människan sedd inifrån. I första delen om befruktningen följer vi miljoner spermiers farliga väg mot ägget, en magisk resa som efter 9 månader landar i babyns allra första andetag. Vi möter mamman som väntar sitt sextonde barn, och paret som väntar trillingar. I bilder och grafik följer vi hela utvecklingen när cellklumpen får ett ansikte och blir en liten människa. Programledare Victoria Dyring. HD. Även i SVT2 3/2 och SVT2 4/2. Textat sid. 299.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tuva-C
0

Ahaa! Spännande. :)