Veckans Budskap v 20
Jag lägger mina tarotkort och följer min inre känsla för vad jag ska förmedla till er idag.
Vi är inne i en föränderlig värld och det är mycket som händer nu på vår jord, men ochså i alla våra olika dimenssioner. Vi människor börjar att se öppnare och mer medvetet på hur vi vill leva våra liv, och börjar ta mer ansvar. Allt fler människor prioriterar hormoni och kärlek framför makt och pengar. Om vi låter vår värld gå i sin egna bana av föränderlighet och bara följer med den enorma omvandling som är på gång, så skulle de flesta av oss få upplevelser och upplysningar om vad som är viktigast för oss, i vår existens.
Vi har både en kärna inne i vår jord som har energi och som skapas av förändringen, men även utanför i vår kosmos och vårt healande ljus. Vi behöver inte ha kontroll på oss själva, på andra eller på världen, utan bara följa flödet med förändringen som sker. Våga att släppa ut oss själva från våra skal och se oss som vi verkligen är. Vi tror vi vet vilka vi är, men det är ju en formning i livet som har skapat de vi är. Lyssna innåt, och se dig själv för din inre syn och lyssna på vad du har att erbjuda världen. Du kommer att bli förvånad !
Försök att öka din förståelse och börja med att förlåta dig själv. Gå inte med dina inre rädslor och inre skamkänslor…Du får tycka som du gör, du får tänka som du gör…varför skulle du inte få det ? Vi är alla i olika, och är i olika faser i livet som gör oss till dem vi är idag. Våra personliga utvecklingar skapar också förutsättningar för förändringen..
Så Var den du är
var glad för den du är
älska dig själv
älska livet
Älska jorden, vattnet, växterna djuren, ja allt levande
Då kommer också världen att le mot dig.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tack för ditt budskap Maria
Tänkvärt och så sant!
Tack så jättemycket för budskapet!
Håller med den förra skrivaren ,så sant, så sant!