Healing iFokus

Healing

Läst 599 ggr
Andina
0

God Morgon 29 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Söndagmorgon allihop!

Dags att njuta av årets sista januarisöndag! Jag hoppas ni fått vakna till en fin dag med sol inne, sol ute och sol i sinne!

Jag hoppas jag får se solen nå't idag precis som 'vädergubbarna' siat. Denna vinter har ju hittills mest täckts av ett stort grått täcke på himlavalvet.

Nu lockar det med en påtår! 

Ha en fin söndag allihop! Skrattande

☼ ☼ ☼

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

-2,5°  Riktigt klart faktiskt. ☼-sken idag. Glad

----

Dagens hjältar. Glad

Hero Dog Tries to Help Wounded Dog

https://www.youtube.com/watch?v=ofpYRITtLSg

Dog Leads Police to Fire

https://www.youtube.com/watch?v=L53sAVRZUE4&feature=related

Alaska Dog Honored for Leading Troopers to Fire

https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=8FTwMaR2scY

Ha de!

/L

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Härliga bilder och filmer i tråden. Det tackar vi för.

I natt har sömnen varit si så där med två små barn i sängen. En fot i huvudet och en armbåge i magen osv… Men det är mysigt att få låna de små liven ibland!

Nu blir det välling till den minsta och något mer att tugga på för mig och den lite större flickan.

Ute snöar det som vanligt. Hoppas på solen som Andina skriver om.

Ha en riktigt bra dagGlad

Toyan
0

God morgon på er.

Tack för bilder och filmer.

#2 Visst är det fint att få rå om barnbarnen i bland GunillaGlad

Här kikar solen fram över trädtopparna och vi har 4,5 minus.

Ha det gott allihopa.

majlar
0

God morgon. Så vackra bilder idag. Kan säga det samma Gunilla. Har haft mitt barnbarn Agnes hos mig inatt. Hon ville vara hos mormor. Det är tv och lördagsgodis som gäller. Som tur är så kunde jag smyga in till min säng när hon hade somnat. Men man ligger ju på helspänn. Så det blir lite dåligt med sömnen. Men när morgonen kommer så vaknar lilla solstrålen klockan 6.30 och kommer intassande och vill gå upp och äta frukost. Det är bara att gå upp och inse att inte tuppen ens har börjat gala. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
0

God förmiddag!

Underbara bilder i tråden, har inte hunnit titta på filmsnuttarna än.

Håller med om att det skulle vara mysigt med lite sol.

Vad härligt Gunilla och Majlar att ha de små barnbarnen till låns.

Ha en skön söndag på er! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
0

God Söndagseftermiddag!

Blåser ordentligt vid Vättern idag! Lyckas inte få in bilden jag ville visat er.
Nu ska jag arrangera med lite växter i köksfönstret. Har ingen fönsterhylla där, men med lite fantasi ska det bli fint ändå, tänkte jag. Köpte några gröna konstgjorda kvistar.
Katten har lagt beslag på nygamla fåtöljenGladJaja, det är ju Han som bestämmer i huset nuObestämd

[urshamanismen.se]
0

God eftermiddag i tråden med vackra bilder som alltid Glad

Nu är det spänd förväntan inför Gunilla R-s tarotkurs där hon släpper första lektionen i kväll.Helt ny och gröngöling får se om jag lyckas lära mig denna konst så nu blir det plugga och ställa frågor så dom blir galen på en inne på tarotsajten Skrattande

Roligt ska det bli med något alldees nytt man inte satt sig in i mer än ett par korts betydelser .

Ha en fortsatt fin Söndag Glad

Andina
0

Åh vad roligt att se dig här Urshamanismen! ;))) Välkommen hit! Kyss

Vad roligt att du ska testa på att 'tarota'! Jag använder ofta tarotkort - men jag kan ingenting om dem. Men de lever sitt eget liv och det kan vara jättekul.

Hoppas du har/har haft en kul förstakväll med tarot! Och igen, så kul att se dig här!!! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[urshamanismen.se]
0

Tack Andina så roligt att se er igen,man saknar er när man inte är med här inne Kyss

Hujja det verkar svårt med tarot ,har försökt med nån bok genom åren men kommit ett par sidor sen kändes det för svårt Skrattande men Gilla har ett bra upplägg så jag tror det fastnar den här gången .

Otroligt intressant när man börjar läsa om det,bara historien och hur långt tillbaka dessa fanns som 1100-talet om jag minns rätt.Så det finns mycket nytt att ta in och lära sånt är alltid givande.

Blir ju ingen stor tarotläggare och kommer troligen inte att lägga på andra för shamanismen har en sån stor plats i min andliga utövning men att använda dom dagligen på sig själv blir spännande .

Gröngöling man är läste jag om en lek RWS från 1909 och tänkte en sån vill jag ha,googlade och hoppsan det var visst den jag köpte nyligen,så insatt är jag att jag inte vet vilken korlek jag har ens.Det var tom med den jag visade upp inne på tarot om den skulle vara bra och börja med .Pinsamt  SkämsSkrattande

Tror det tar lång tid att lära riktigt men roligt med kursen det blir det Cool