Healing iFokus

Healing

Läst 685 ggr
linbam
0

Healing o energiöverföring,tack

Hej jag undrar om någon vänlig själ kan sända mig lite lust och energi.
jag känner mig helt urlakad o o har ingen energi.
Jag borde va jättelycklig,har världens finaste man,tre söner och en bonusdotter..Men jag orkar o vill ingenting..

Ikväll är jag bjuden på tjejträff,men bara för att jag inte känner mig social så får jag stanna hemma ikväll,vet inte vad som sker…kram

Glad

Andina
0

Hej Linbam! Jag skickar över ett sjok "healingbubblor" till dig ikväll när jag kommit hem.

Tillåt dig själv att vila och "ladda upp" - ibland måste vi stanna upp för att fylla oss själva också! Så var snäll mot dig, mys lite ikväll istället och ta det varsamt med dig!

Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Hej! Jag skickar under dagen! GladKram

" Var nära naturen - var när dig själv "

linbam
0

Tack snällaGlad <3 Jag hajade till lite när jag såg att det stod Indiania,min gammelmormor hette Indianna,och hon ska tydligen va min guide som hjälper mig att hålla ihop familjen,familjen är viktig stor Kram

Glad

Indiania
0

#3 Jag skickade till dig vid 15 tiden.GladVad mysigt att höra om in gammelmormor och guide! ♥ Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Här kommer lite påfyllning!Glad

Andina
0

#3- Vad mysigt och spännande, det du berättar om din gammelmormor Indiannnia! Hmmm.. undrar vilken koppling det kan finnas till "namn-kopplingen"…?

Hoppas att du känner dig piggare och starkare snart! Men fortsätt att ta väl hand om dig själv nu!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

linbam
0

Glad

Hej,ja det kännslite bättre nu faktiskt!Tack

Glad

[GunillaF]
0

#7 Vad bra!Glad

Andina
0

Vad skönt att det känns lite bättre, Linbam! Då är du på "rätt väg" nu igen! Fortsätt på den vägen! Glad