Mor'n lö 28/1
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
-2,5° Mulet med små gluggar.
----
I'm the Boss!
Visst, de e bra med självförtroende - men vissa har för stort ego för sitt eget bästa. Denna gång gick det bra, men…
Katt mot alligator
https://www.youtube.com/watch?v=5sAF8gMN9c0
**Katt mot 2 alligatorer
**
https://www.youtube.com/watch?v=5sAF8gMN9c0
Ha de!
/L
God morgon Lynxx och alla andra som kikar in.
Vilken fin snöskulptur du bjuder på!
Och vilka katter i filmen. Jag skulle ha sprungit så långt ifrån som möjligt om jag sett en krokodil. Tycker de är otäcka!
Ha en riktigt fin o skön Lördag alla!
Godmorgon!
#0 Vacker bild! Ska se filmerna igen!
Önskar er en fin lördag!
Go'Morron Lynxx, Gunilla och Chakra! Och Go'Morron alla andra som tittar in idag!
De två minusgraderna vi har nu ska dippa ner till 4-5 st under dagen. Inga gluggar i molntäcket så långt ögat kan se dock. Då är det tur att det ligger lite snö på marken som lyser upp.
Idag blir det att ta tag i lite måste-fixa-trådar igen. Blundar och drar en i högen ;)
Har sett att klippen finns förut, men har inte vågat titta på filmerna förut, få se om jag gör det nu… är de läskiga mot varandra? 
Men vilken häftig isbjörn/snöbjörn! Me like! 
♫ ♪ Jag ber att få önska eder alla en fröjdefull dag! ♫ ♪ 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag!
Fin snöskulptur Lynxx och häftiga videos, katten hypnotiserar krokodilerna verkar det som.
#3 Andina titta på videosnuttarna de är inte läskiga!
Ha en härlig lördag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'morron alla ni gada!
Lynxx, jag tittade på den där filmen igår/i natt rättare sagt, men blundade med ena ögat för säkerhets skull. Katter backar minsann inte, nästan så man får dra i handbromsen på en del av dom. Ju! Jag minns när min gammelkatt jagade bort räven från gården, eller så lekte dom för räven kom tillbaka och tillbaka o tillbaka, och så höll dom på hela kvällen.
Hittade en annan kul film på samma ställe; gubben som vet att använda slangen rätt när han tvättar bilen. Såg du den? Helt vansinnigt!
Ha ha.. snacka om rationell städning.. Nu hittar jag den inte men får återkomma.
Snöar idag också, ja det blir i alla fall vitt.. 
Ha en fin dag allihop!
Ute på gården..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Nä men, varför kommer inte bilden med..?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#6 Det verkar vara en bugg på iFokus igen som gör att bilder försvinner nån gång då och då. Det är rapporterat till Support.

God förmiddag allihopa!
En vacker snöskulptur Lynxx.
Vilken katt,,jag blev alldeles hjärtängslig att krokodilen skulle göra ett utfall och sluka kissen.
Här är mulet och 2 minus idag.
Önskar er en fin lördag
God förmiddag. Vilken kul bild du bjuder på. Katter är inte att leka med, när dom har bestämt sig för något.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon , alla
denna dagen käns bättre en de som har varit,
hoppas på att dagen ger något gott åt själen då jag ska ut och gå en sväng med min lila kompis (Svante the dog) min lilla vovve ni får ha en super bra dag jag kommer bjuda på några bilder till en kvälls tråd om kameran är laddad
kram till er alla som vill ha
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
#4 - Jag ska kanske våga titta på filmerna, då… ;)
#10 - Det ser vi fram emot, Power! Skönt att det känns som en bättre dag idag! Ha det super du också! :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ni kan lugnt titta på katt vs alligator - ja skulle inte lägga ut dem annars ;-)
---
#5 - Ja såg åxå mannen som tvättade INSIDAN av bilen med högtryckstvätt! 
Även om det nu skulle vara fejk - så ere kul ändå! 
/L