Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1324 ggr
webbsmurfen
0

Hur länge

Fick distanshealing för 5 dagar sedan och känner ännu mig inte helt återställd. Tänkte fråga om några av er varit med om någonting sådant innan?

Här pirrar det i hela kroppen, och har problem med att slappna av. Kan detta bero på healing så lång tid efter, eller är det andra orsaker som ligger bakom. Jag har haft detta symptom sedan dagen efter ungefär.

mvh//

Svenne

[rore]
2

Hej Svenne!!

Nu är jag inte utbildad i healingens krafter alls. Men tänker ändå sända ett litet svar till dig,, som du väljer själv om du kan ta till dig.

Jag tror nämligen att effekterna kan bero på att det fortfarande jobbas på inom bords.

Beroende på vilka blockeringar som finns inom oss. Det kan vara olika från person till person.

Kanske finns det något inom dig som spjärnar emot ?

Även när vi vill förändra oss så kan vi på ett djupare underliggande plan göra motstånd, eftersom det väcker känslor, tankar o liknande.

Tillåt det att kännas o vara som det är.

[Torahzen]
1

Bra svarat Rore!

Jag känner min kropp att det pirrar när jag får healing, det jobbar i kroppen. Ibland kan jag bli lite snurrig så då brukar jag jorda mig, ta en skogspromenad.

Andina
0

Jag tycker du har fått jättebra svar här, Webbsmurfen!

Och jag kan bara hålla med - visst kan det vara 'efterverkningar' från healingen. Det kan vara att vissa 'energibanor' öppnar upp sig nu, kanske med visst motstånd, som Rore skriver, och du känner av flödet mer medvetet under tiden. Har du då svårare att slappna av, så visar ju det på att det finns just ett slags "inre motstånd" - troligen p g a att kroppen inte är 'van' vid detta energiflöde.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

webbsmurfen
0

Ok! Blev dock orolig när inte pirret i kroppen inte släppte efter ett par dagar.. Jag skriver här om en vecka om pirret finns kvar..

Just nu känns det som om hela kroppen darrar/pirrar, och det är jättejobbigt

[trollmora]
1

Du har fått härliga svar och vi reagerar alla olika på healing en del känner inget medans andra tydligt känner förändring i kroppen pga av energier som balanserar upp olika obalanser för att vi ska kunna må bättre.

Man kan åka på en sk utrensning men även det är idnividuellt hur man reagerar jag är sån som reagerar starkt med både gråt,skratt och ilska vilket kan vara jobbigt men är en del av helandet för att vi ska göra oss av med det som skräp vi bär med oss.

Vissa känner inget alls under utrensning men även om man inget känner tar healingen lika bra ändå och pirrningarna kommer att släppa om ett tag det är jag säker på Glad

[GunillaF]
0

Ja, jag kan inte göra annat än att hålla med alla föregående talare!

webbsmurfen
0

Pirret har mer eller mindre försvunnit. Det tog 14 dagar!!

Andina
0

Skrattande Skönt att det släppt nu! De, energierna, har jobbat på bra i dig! Nu flödar energierna friare då antar jag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

#7 Oj, det satt i! Men bra att det nästan är borta nu!Glad