God morgon 26:e Januari
Goder morgen Gunilla, och ni andra!
Här har vi haft runt - 6 en tid. Själv önskar jag lte mer snö (ej, tösnö) och, att vintern håller i sig Februari ut ;))
#1 Jag önskar jag kunde skicka lite till dig Bybo. Här har vi så det räcker. Ca 70 cm har vi!
#2 Jaaa, det vore jättemysigt! WoW 70 cm! Vi får försöka med tankekraft :))
Go'Morron i tråden!
Uj, 70 cm snö! Här har våra 10 cm packats ihop till bara några få cm igen. Några cm till väntas falla de närmaste dagarna. Men jag ska gladeligen be att VäderGudarna skickar snön till dig istället, Bybo!
Mysig bild du bju'r på, Gunilla!
Ja, snart är det vår! Jag hoppas den kommer väldigt snart! :)))
Ha en go' vinterdag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#4 Bilden är tagen hemma hos mig.

God morgon.
Lite snö har vi så det i alla fall blir ljusare, idag minus 3.4. räcker så bra för min del
Ha en härlig dag alla healers
#5 - Jag anade det, Gunilla! Gulligt och pittoreskt! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla som tittar in
Ha en skön dag allesammans

God morgon!
Runt nollan idag, föredrar faktistk runt -5 när det blir en behaglig och torr kyla.
Inget planerat idag, var så himla trött igår så det blir nog bara kvällsprommis med vovven efter jobbet och lite handling.
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla!
Så fin din bild är Gunilla
Här är det -5 grader i dagoch lite snö på marken.
Nu skall det bli kaffe och frukost så jag är redo att möta dagen.
Ha en bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
#0 Fin vinterbild Gunilla, och man vill gärna kika in där
Får se vad denna dag har med sig…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
-1° Grått, med ngr små hål i molntäcket.
Känns skönt att de gått en hel månad från Jul.
----
I dag ere katter som tema:
This Is One Smart Cat!
https://www.youtube.com/watch?v=TF5jSty4N9c
Kaxig liten tjej vs stora Lejonhannen!
Brrr…ja skulle ha gjort i brallan, om ja stirrat in i de ögonen asså!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=P0RWuyqkzeE
Ha de!
/L
God förmiddag. Jag tyckte att jag skrev här i morse
.
Här kommer ett lätt snö. Behagliga -3. Det blir en till promenad senare efter maten.
Fin bild idag med Gunilla.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#12 Ha ha, den va bra lynxx!
Här hemma tror jag ändå att det råder fullständig demokrati.. dom gånger inte katten råkar komma för nära matskålen vill säga.
Härlig bild Gunilla! Här är det också snötäckt så det räcker, fast ärligt talat så tar jag hellre snön än kylan vi hade ifjol - om vi får välja. Idag höll jag på att fastna i en snödriva jag skulle ta mig över för att komma ut på en skogsväg - snön nådde upp till midjan på mig, herre gud vilken kamp mot elementen det blev!
Fast hunden hjälpte till genom att dra som tur var, för själv skrattade jag bara - såg framför mig hur jag låg där och sprattlade, väldigt genant.. 
Finns det inget motsvarande "snödans", som man tillämpar när man vill ha regn bybo? Du som är påhittig kan säkert hitta på en egen variant. Hör av dig om du lyckas, vi kan tjäna kosing på det vet du..
Vasaloppet t ex, som ofta har snöbrist.. skicka dit bybo bara, istället för att frakta snö ifrån fjällen..
Ha bästa dagen allihop!
Inte riktigt så men snart är vi där..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#14 hahahaha viken idé!!! Ska filura.
Vilken bild! Underbaaar!!!!