Mor'n ons 25/1!
Mor'n!
-4° - I övrigt lugnt & mulet (skymmer ev norrsken).
---
Dagens tema: Hundar
Cows Greet Boxer Puppy
http://video.se.msn.com/watch/video/cows-greet-boxer-puppy/1js0pdj61
Acrobatic Dog
http://video.se.msn.com/watch/video/acrobatic-dog/1jsnwmx5t
Ha de!
/L
Go'Morron Lynxx och Go'Morron alla andra som tittar in i tråden!
Det var en härlig bild! Magisk måne i Stonehenge (ere väl?) och fåglarna som flyger i dimman.
-4° här också, ser ut att bli en mulen dag igen.
Nu ska jag vakna, ta en påtår och sätta mig ner för att kolla in hundtemat/länkarna ovan.
Ha en fin dag idag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon på er!
- 16 grader. Lite småkallt!
Har haft så arbetsamma drömmar i natt att jag var alldeles slut när jag vaknade. Hur det kan bli!
På tal om ditt härliga hundtema Lynxx. Här är en bild av min Ester. Hon bor inte hos mig längre så jag får nöjja mig med bilder.
Ha en bra Onsdag allesammans!
Godmorgon på er!
Här är -8,8 i dag och lite mulet.
Har tittat på de festliga hundarna Lynxx! 
Jag skall också piggna till med lite kaffe Andina.
Ja drömmar kan ta musten ur en Gunilla, din Ester är så fin.
Var det någon som fick se norrsken i går kväll? Här var det mulet.
Hoppas dagen blir vsd ni tänkt er!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Morrn!
-4 ute, alldeles lagom med både kyla och snö!
Mittendagen i veckan igen, lite zumba på lunchen. Livet är gött!
Gunilla, vilken liten söting!
Ösnkar er fin onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Vilken vis hund som la' sig ner för att kossorna skulle våga sig fram!
Och där kan man prata om att vara balanserad…
Tack Lynxx för klippen!
Vad fin hon är, din Ester, Gunilla! Så söt! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon alla. Vilken härlig film på hunden som låter sig undersökas av en hop nyfikna kor. Man blir så rörd.
På tal om drömmar så hade jag en rolig inatt. Jag drömde att jag och gubben och två av barnbarnen Agnes och Alice var i skogen och plockade svamp, som alla vet så är ju inte det, det lättaste. Medans vi gick där så försvann de båda småtjejerna och vi ropade och hojtade, plötsligt kommer dom nersläntandes med varsina korgar fulla med gula vackra kantareller. Idrömmen var det ju inte tungt för dom att bära.
Vi fick ju stora ögon och undrade Vaaar har ni hittat dom där. Dom sa i kör. -Det finns massor däruppe, och medans vi var på väg uppför så ropade Agnes, titta där är det en stor älg.
Jag blev dödsförskräckt men ändå rejält nyfiken. Vi gömde oss i en liten glänta och såg med hjärtat i halsgropen den stora älgen lunka förbi oss utan att bry sig det minsta, när vi skulle resa oss och gå därifrån så kommer det en mamma med två små kalvar, det var som om det var verkligt. Jag kände samma känslor som jag antagligen skulle ha gjort om det hade varit på riktigt. Jag kände hur mäktigt det var att få ynnesten att vara nära dom stora djuren. Hjärtat slog och pulsen dunka.
När jag vaknade kände jag att jag hade varit med om något stort. Först korgen full med skogens guld. Sedan närkontakt med Skogens kung.
Kan det bli bättre.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#6 Vilken fin dröm Majlar.
Det var balans i den drömmen, skogens guld och skogens konung!Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God Eftermiddag!
#2 Vilken liten söt Ester!
Har varit med skräp på Återvinningen, och bunkrat upp med matvaror. Nu är jag hemma i mitt lilla hus i skogen igen. Fåglarna härute äter för fullt av talgbollar, frö och kokosnötter. Katten sover gott i en fåtölj.
Ser solen skina i Östergötland; på andra sidan Vättern.
Morrn! Jag är trött idag, lite huvudvärk, somnat och vaknat hur många gånger som helst under natten
annars är det bra