DET OKÄNDA - kl 21.00 7:an ikväll

DET OKÄNDA
Del 3 av 11. På Hotell Furunäset upplever både gäster och personal att det händer saker som inte går att förklara. I byggnaden, där det tidigare låg ett stort mentalsjukhus, rör sig vilsna själar som knackar i väggarna. Mediet Pierre Hesselbrandt sover över på hotellet för att försöka reda ut vilka det är som stör.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Han är helt grym. Sätter årtal och namn skit bra! :) om man kollar på honom förstår jag inte hur man inte kan tro på sånt här!
Oj, ja visst ja. Det är Måndag och "Det okända"
Tack för påminnelsen Andina!
#1 - Ja, Jessicagustafsson! Jag har varit på en storseans med honom, det var första gången jag hörde talas om honom. Och jag måste säga, att han är det absolut bästa mediet jag någonsin har sett 'in action'! (Och jag har sett många - i o m att jag varit med och arrrangerat många seanser förr.)
Precis som du säger, årtal och namn! Han plockade namn som om det vore det enklaste i världen att göra! T o m ovanliga smeknamn. Helt fenomenalt. Dessutom har han en väldigt personlig stil som medium - och en väldigt positiv stil. Man går därifrån med ett leende i ansiktet! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
tack för påminnelsen, måset jag se! =)
*Kärlek & lycka*
Tack för påminnelsen! Ja jag har sett ett avsnitt med honom och det jag fastnade för (förutom att han är duktig) var hans neutrala sätt, hur han pratade med personerna i programmet samt de andar som han fick kontakt med. Dessutom så beter han sig "mänskligt", inte "titta vad jag kan" utan han verkar ödmjuk i sin gåva. Jag önskar mer bitar med förklaringar till varför dessa personer upplever mer än andra. Jag hade önskat att det sändes ett program där medium hjälpte andra människor att plocka fram den andlighet som finns i oss alla. Min önskan :) Ja nu spann jag vidare och babblar på ;)
Sajtvärd på Övernaturligt
Fjärolbabbel är jättebra,,,så det så 
Ska bänka mig och titta jag med.
Tack Andina,,,
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Tack själva - jag är övertygad om att vi får se ett mysigt avsnitt!!!
Du är för söt White :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack Andina! Jag skall se avsnittet!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det var ett av de bästa avsnitt jag sett av "Det okända". Pierre är duktig!
"10 Håller med, hade till och med rysningar ibland! :D
Ja, jag ser gärna Pierre som medium, på tv och live! 
Även jag gillar Pierre. Fattade redan tycke för honom på den där tävlingen…Akademinför det okända, eller vad det hette?
Visst var han med där? Och, han gick väl inte vidare?
Japp, Pierre var med i Akademin - men nådde inte ända fram… (hur "långt" han kom minns jag dock inte).
#14 Ah, tack
Utomordentligt bra avsnitt. Undrar om medierna får bestämma lite själva över hur upplägget ska vara. Det var inte så mycket dumma effekter och skrämselbilder med den här gången. Pierre kanske säger ifrån att han inte vill ha med sånt.
Bra var det.
Jaa det var verkligen ett bra program, gillar Pierre! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
det var en bra omgång kommer ej ihåg denna
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_