Bra Healare?
Hej
Kan någon rekommendera en bra healare i Skåne som kan sin sak? Helst kring Hässleholm med omnejd! Källan i Hässleholm känner jah till. Har aldrig varit där. Vill bara hitta en bra sådan!
Kram
Måste du träffa healern personligen eller går det lika bra över telefon?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0 Förlåt att jag inte sett din tråd förut
Jag frågar ungefär samma som Kent. Det finns nämligen många som skickar på distans också.
Ta en titt i vårt länkarkiv och se om du finner någon intressant.
Lycka till.
Jag kommer inte på någon på stående fot som jag kan rekommendera från din omnejd. Kanske hittar du någon bland länkarna. Jag ska se om jag har någon i "mina register" ¨ ¨återkommer i så fall..
Men under tiden kan jag varmt rekommendera vår Sajtvärd - kanske healing på distans känns lika bra, eftersom jag inte tror hon finns i närheten av Hässleholm?
Hoppas du får hjälp att hitta någon som känns rätt och bra för dig - och nära dig!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hej söta ni
Tack för era svar
Jag vill gärna träffa healaren och har faktiskt fått en tid för det nu..Berättar mer när jag varit där..
Ha det gott
Kanon Chilliy! Om nu healaren är duktig så kommer det bli en fantastisk resa för dig! Ja uppdatera gärna!
//Mvh
Mmm Vargman och som du nu vet att jag på jakt efter en ny healare..Så jag upprepar min fråga igen
#6 Eftersom den här tråden har samma frågeställning som din nya tråd, tar jag bort den nya.
Ok Gunilla,tack
Hur gick det för dig?
#9 Kent. Chilliy verkar ha avslutat sitt medlemskap på iFokus. (Namnet är inom klamrar och då är det avslutat)
Tack. det visste jag inte.