Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 2860 ggr
[Chilliy]
3

Bra Healare?

Hej

Kan någon rekommendera en bra healare i Skåne som kan sin sak? Helst kring Hässleholm med omnejd! Källan i Hässleholm känner jah till. Har aldrig varit där. Vill bara hitta en bra sådan!

Kram

allhealing
0

Måste du träffa healern personligen eller går det lika bra över telefon?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0 Förlåt att jag inte sett din tråd förut

Jag frågar ungefär samma  som Kent. Det finns nämligen många som skickar på distans också.

Ta en titt i vårt länkarkiv och se om du finner någon intressant.

Lycka till.

Andina
0

Jag kommer inte på någon på stående fot som jag kan rekommendera från din omnejd. Kanske hittar du någon bland länkarna. Jag ska se om jag har någon i "mina register" ¨ ¨återkommer i så fall..

Men under tiden kan jag varmt rekommendera vår Sajtvärd - kanske healing på distans känns lika bra, eftersom jag inte tror hon finns i närheten av Hässleholm?

Hoppas du får hjälp att hitta någon som känns rätt och bra för dig - och nära dig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chilliy]
0

Hej söta ni

Tack för era svarSkrattande Jag vill gärna träffa healaren och har faktiskt fått en tid för det nu..Berättar mer när jag varit där..

Ha det gott

vargman
0

Kanon Chilliy! Om nu healaren är duktig så kommer det bli en fantastisk resa för dig! Ja uppdatera gärna!

//Mvh

[Chilliy]
0

Mmm Vargman och som du nu vet att jag på jakt efter en ny healare..Så jag upprepar min fråga igenTyst

[GunillaF]
1

#6 Eftersom den här tråden har samma frågeställning som din nya tråd, tar jag bort den nya.

[Chilliy]
0

Ok Gunilla,tackSkrattande

allhealing
0

Hur gick det för dig?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

[GunillaF]
0

#9 Kent. Chilliy verkar ha avslutat sitt medlemskap på iFokus. (Namnet är inom klamrar och då är det avslutat)

allhealing
0

Tack. det visste jag inte.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com