Go'Morron söndag 22 januari
Go'Morron på er allihop!
Hoppas ni haft en trevlig resa i Drömmarnas Värld och landat mjukt till en vacker söndag!
Min resa blev kort och var över redan strax efter kl 03.00. Men kanske tar jag en liten tur till Bortom igen lite senare idag.
En riktigt skön o go' söndag önskar jag er allesammans! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Andina. Andlöst vacker bild idag.
Här har det pudrat lite på marken, så nu får man se upp så man inte halkar på isfläckarna som ligger lurigt under snön och väntar.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Mor'n!
+-0°
Allt har ett tunt lager av mjöldagg :-/
----
SÄPO & FRA har börjat använda en ny, mycket sofistikerad, metod för att spionera på oss! 
http://video.se.msn.com/watch/video/kolla-in-det-senaste-modet-katthatt/1jj3mq7tg
----
Val & Delfin leker - med varandra! 
http://msnse.com/knolval-bollar-med-delfiner/
/L

God morgon.
Vackert Andina.
Varannandagsvädret fortsätter..igår 12 minus och idag 0.5 och lite lätta snöflingor.
Skön söndag till er alla
Godförmiddag alla!
Här kom det mycket snö i går, plogen väckte mig tidigt i morse men jag somnade om.Nu kan det vara med snö ett tag!
#0 Vacker bild Andina!
Ha en skön fortsättning på söndagen!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God dagens!
Har inte varit hemma sedan i går. Åkte till en väninna på fest och sov över hos henne. Ingen av oss som var där var körbar efter vinet till maten.
Det är "övernaturliga aktiviteter" i min väninnas hus. Så pass att hon och hennes man inte kunde sova ostört i sovrummet. För ett par år sedan bytte de därför sovrum. Det förra har de som gästrum och i natt skulle jag sova i det.
Innan jag kröp ner under täcket så sa jag högt och ljudligt att "jag vill vara i fred för er och sova utan att ni stör mig" (sa det till andevärlden alltså) Jag hann inte mer än säga det så fick jag världen knuff på ena axeln. Så pass att jag nästan tappade balansen där jag satt på sängkanten.
Men då fick jag bråttom att lägga mig. Visualiserade en ostkupa runt mig själv för att få vara i fred. Somnade så småningom, utan att något mer hände. Spännande var det.
Ha en fortsatt bra Söndag!
#6 Spännande Gunilla!
Skönt att du fick sova sedan!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#7 Ja, det var en överaskande upplevelse. Jag har upplevt andra saker hos dem tidigare, men inte handgripligt som denna.
Spännande att få höra!
Du är med om Du Gunilla
.
Var rädda om varandra
#11 Jaa du, ibland händer det!