Healing iFokus

Healing

Läst 1016 ggr
Toyan
0

Lördag morgon 21 januari

Go'morron därute i stugorna.

Hoppas ni sovit/sover gott och vaknar utvilade.

Idag har vi vinterns näst kallaste dag, minus 12, sitter och avnjuter första muggen kaffe, den andra blir på jobbet.

Ha en trevlig lördag allaGlad

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n!

Ca -5° Grått, disigt/dimmigt, mycket fuktigt. Ger frost på träden.

Hoppas att det mesta av dagens nederbörd går söder om - så det inte blir någe snö här.

Halt som ***** - så böj på knäna när ni går ut & ta med er spiskroken - så ni har ngt att hålla er i! ;-)

/L

majlar
0

God morgon . Här är det frost och -6. Ska ta min runda med Siri. Jag har ingen spiskrok men jag får hålla hårt i kopplet.

Det ska komma mer snö här i värmland idag har dom sagt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

#1 härlig bild ,snart är vi där.

[GunillaF]
0

God morgon i tråden!

Å vilken härlig bild!

Här är det "bara" ett par grader kallt så idag passar det bra med en promenad. Antar att vi får ännu mera snö idag.

Ha en superbra Lördag!Glad

[rore]
0

Godmorgon!!

Även här har kylan slagit till,,, Gillar din sköna bild Lynxx. Där vill jag sitta o dingla med barfota fötter:)

Ha det så gott!!

Tuva-Lena
0

Go'morron kära vänner! Jättefin bild som får en att längta till varmare tider..Obestämd *suck ja*

Vita vidder men ingen gnistrande skare, än. Här har det också snöat otroligt mycket Gunilla. Två dygn nu har det kommit vitt ifrån himlen. Fast så länge det är vitt får man vara glad, jag minns på 70-talet eller om det var 80, när snön var sotig..! Grävde man med handen i snön så var den vit längre ner, men själva ytan var smutsigt grå.. Tur att man tänker på nedfallet numera..

Idag åker jag ut på landet för att skotta, det lär behövas ..Tyst

Ha en fin dag allihop! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Chakra]
0

Godförmiddag!

Fina bilder!
Ska försöka lösa Melodikrysset. Och sen motionera lite.

Ha en bra lördag!

Birgitta Lindeblads målningar tycker jag mycket om.

[GunillaF]
0

#5 Tuva-Lena. Jag tycker jag känner igen motivet på bilden! Var är det någonstans?

Indiania
0

God förmiddag gott folk!

Fina bilder i tråden.

Här var det -10 gr i natt nu är det bara -3gr, vi får se hur det blir med snön Majlar, det kan kvitta.

Ha en trivsam lördag på er! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron på förmidda'n allihop!

Tack för helt ljuvliga bilder! Mig njuter!

Minus 5 grader på morgonkvisten ska stiga till runtomkring nollan. Men visst, isgata är det överallt… Köpte en binge salt som jag ska prova i backen, det vore skönt om jag kunde få isen att smälta, så att jag kommer upp med bilen. Nu när jag inte längre har katt som går där varje dag, så 'vågar' jag prova lite…

Hoppas ni får en riktigt go' och mysig lördag allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Pust nu har jag varit ute och skottat snö för andra gången i kväll och nu var det tung blötsnö…….måtte plogen komma snart!Tungan ute

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tuva-Lena
0

#7 Förlåt sent svar Gunilla.. men ang bilden; jag har ingen aaaaning faktiskt, hittade den på hårddisken. Måtte ha knyckt den nånstans. Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."