Snälla, healing önskas
Jag har bensår på västra vaden och först i slutet att nästa vecka kan jag få reda på om jag ska få medicin eller inte.
Men jag får inte sova. Jag har som max fått 2 timmar per dygn och det är inte ofta…
Ni kan, om ni vill, skicka när som helst, jag är helt öppen… har inte kraft att stänga ner mig.
Jag hoppas att ni kan hjälpa
Tack i förväg.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hej!
Tänker på dig..
Vet hur det är när man går i dimman..
Hoppas du får sova lite längre snart.
Kram
Sänder massor av kärlek och energi till dig och din situation. Kram
Jag skickar till dig under dagen.
Skickar också under dagen! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag hoppas du får god hjälp från läkarhåll snart!
Sänder 'healingbubblor' till dig under dagen! Och håller tummarna för att du får lite mer sömn snart också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack, odling har tagits så i slutet av nästa vecka borde jag få penicillin. Tack så otroligt till er som skickar, allt är behövligt.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag skickar under dagen jag också. Hoppas du får ordning på såret. Kram
Hej igen. Jag har även sänt en reikiängel som hjälper till med reiki under några dagar.
Tack Christina_46!
Jag har haft såret sen min farbrors begravning 9 december… det var då jag stötte i något lite lätt…
Har hållit på med den mest basic av självhypnos idag…. för jag bara bröt ihop och började gråta av sömnbristen… Så även om jag har haft ont som bara den så har jag sovit och det gäller bara att komma ihåg att hypnotisera sig själv direkt man lägger sig.