Lite healing önskas
Lite healing önskas ikväll vid halv 11 om någon vill. Har dom senaste dagarna haft fruktansvärt ont i ryggen :(
Hoppas någon vill ge mig lite healing:)
Ha en underbar torsdagskväll :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hej leemland.
Inget vidare att ha ont i ryggen! Har du gjort någon speciell kroppsövning, eller kom det bara?
Jag ska försöka vid halv elva, men är inte riktigt säker att jag hinner. Den kan bli närmare elva. Men om du lägger dig strax före halv så är du riktigt avslappnad när healingen kommer.
Nä, tyvärr har jag inte gjort det denna gången. :/ Kan hända att jag suttit för mycket på grund av pluggandet :S Är det enda jag kan tänka mig :/ .
Okej, tack så mycket :) Ser fram emot det väldigt mycket :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#3 Då "ses" vi efter halv elva!
Jag hoppas att du blev lite hjälpt.
Försök att kliva upp och röra dig lite emellanåt. Inte alls bra att sitta för länge. Dessutom sitter vi ofta på ett och samma sätt.
Så om du inte har möjlighet att kliva upp från stolen emellanåt, så försök att ändra kroppställning i allafall.
Tränade magmuskler hjälper till att hålla ryggont borta
Missade denna tråd igår. Men jag hoppas att din rygg mår bättre idag, Leemland, efter Gunillas healing! 
Annars skickar jag gärna lite påfyllning under dagen idag.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack, det känns bättre :) Idag är smärtan i alla fall inte lika "svår" som igår. Men jag får väl börja hoppa runt medan jag läser ;P haha.
/ J
Vad skönt att det känns bättre! Ja, rör på dig lite emellanåt i alla fall - mjuka 'runda' rörelser är bra för rygg och höft. ;)
Hoppas det släpper helt nu!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#11 vad skönt att det är lite bättre idag.
Och som jag skrev i #9 är det aldrig fel att träna sina magmuskler. Nu vet jag ju inte hur dina är, men om magmusklerna är lite sämre än de bör, så får ryggens muskler jobba mer och till sist kan de börja krampa och göra ont.