God morgon 19:e Januari

God morgon Gunilla!
Igår började det snöa på kvällen, efter någon timme övergick det i mer duggregn… och sedan något mittemellan. Detta innebär att det varr rena rama isgatan imorse
. Men, vi slipper iaf skotta för det täcker knappt gräsmattan.
Torsdag idag och snart är det helg igen. Jag trodde att tiden skulle gå lite saktare så här efter nyår men det rusar på i samma takt. Om mitt halsont lägger sig så ska jag gå på ett zumbapass i kväll. Kul med inspiration för andra!
Ha en riktigt fin torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Här är det grönt på marken.
Har varit hundvakt inatt till en fin bordercollie; mitt andra barnbarn
, och jag ska åka hem nu på förmiddan.
Redan torsdag, jaa, så är det!
God morgon på er!
I morse när klockan ringde vaknade jag med halsont o hosta, så det bidde till att stanna hemma.
Oj så mycket snö Gunilla! Här nere ligger det bara lite puder vitt på backe. Märkligt!!
Hoppas ni får en fin dag
Godmorgon alla!
Oj vad mycket snö Gunilla, var rädd om ryggen när du skottar i kväll!
Här regnade det i går kväll, i dag är det gråväder.
Du har gosat med med hund och barnbarn Chakra.
Var rädd om era halsar Elpida och Rore, kurera er!
I dag skall jag på fotvård!
Ha en härlig torsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'morron allihop!
Ljuvlig vinterbild, Gunilla! Tack! Jag blir riktigt sugen på att åka skidor när jag tittar in i bilden.
Uj, vad mycket snö ni har, Gunilla! Skotta varsamt! Själv känner jag mig väldigt bortskämd denna vinter som inte har behövt skotta en enda gång hittills. Ett tunt lager snö täcker fläckvis marken. Men vintern är ju inte över än, så jag kanske får min beskärda del snart…
Elpida, du får ta på dig broddar! Läskigt när det blir isgata överallt…
Rore och Elpida, hoppas halsontet släpper snabbt. Håll er varma o go'a!
Chakra, din son blir glad när du kommer hem idag! 
Indiania, Vad skönt med fotvård så här på vintern när fötterna är så mycket instängda, i strumpor, sockor, tofflor, kängor o s v.
Ha en skön torsdag idag allesammans! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon alla. Snygg bild idag igen.
Här var det livsfarligt att gå ut med hundarna i morse. Jag gick bara en liten runda. Man spänner sig så man nästan stupar av bara det.
Ha en bra dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon på er alla!
Härlig bild Gunilla F.
Ja, jag håller med dig om snön, plogbilen kom innan jag for till jobbet, annars har man väl inte kommit fram.
Ha en bra dag alla!
#8 Ljuvlig bild! 
Go'dagens säger jag då, lätt i sinnet som jag känner mig efter morgonens balansövningar.
Jaa Gunilla, snön har vräkt ner men det blev väldigt fint ute i träden.. Skottade undan det värsta innan jag åkte till stallet men nu behövs det en skyffelrunda igen.. Ändå tror jag att ni har fått mer snö där uppe. Här är det dryga decimetern - bara..
Bilden är ju bara sååå underbar och jag säger som Andina, blir sugen på att ta på mig skidorna och ge mig iväg ut på en runda. På landet åker jag direkt från gården, men här är det liksom lite knepigare..
Fotvård låter underbart Indiania! När jag gör kosmetisk akupunktur skämmer jag alltid bort kunderna först, med både ansikts-och fotmassage, det ingår liksom i behandlingen också.. Ibland får jag för mig att det är för massagens skull dom kommer..det är ju jätteskönt!
Nu önskar jag er bästa dagen av de bästa! *smile, when your heart is "dying", smile, there's no use in crying..* fast ibland kan det kännas skönt. 
Hur ska jag kunna bräcka dom två fina bilderna..? Nää, det går inte men jag bidrar med en vacker katt istället!
Snöleoparden, Sveriges nya vilt läste jag i VK:
"Att plantera in den i norra Sveriges karga trakter skulle kunna vara ett sätt att bevara den för eftervärlden.."
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#10 Underbar bild Tuvan!
Gillar kattdjur!