God Morgon 18/1
God morgon på er !
Hoppas morgonkaffet smakar bra och önskar er alla en härlig dag 

God morgon trollmora och alla som kommer senare.
Kaffet smakar gott och gröten är uppäten.
Efter gårdagens regn är det lite kallare igen och halt.
Ha en fin dag där ute i vårt avlånga land
God morgon Trollmora, Toyan och ni andra som kikar in.
Kaffe känns nödvändigt för att få upp ögonen ordentligt!
Här är det bara ett par grader kallt och disigt.
Ha en riktigt bra Onsdag!
Nämen, är det du Trollmora (Pia virrig) Ja, just ja, godermorgen alle!
Hävvö naajs däjj
God morgon alla. Vackra bilder idag.
Här är det disigt och grått. Precis som en helt vanlig onsdag kan va.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon alla!
Alltid lika vackra bilder. Här är det också disigt och grått.
Ha en bra dag alla!
Go'Morron allihop!
Tack för härliga bilder!
Åååh, vad jag längtar till sommaren när jag ser bilden över vattnet!
Grått och disigt här också idag. Kvicksilvret har lagt sig kring nollan. Hoppas den lilla snön vi har hinner smälta undan innan det blir minusgrader igen, annars lär det bli halt…
Disigt är det även i knoppen. Så - det är bara att fylla på mera kaffe i koppen!
_Ha en god onsdag allesammans! 
_

Onsdag (fornsvenska: óðins- dagher) kallas ibland "lillördag". Ordet kommer ifrån "piglördagen", vilken inföll på onsdagar, det var då piganenligt traditionen hade ledigt eftersom hon inte fick vara ledig på den riktiga lördagen.
Onsdagen är i Norden uppkallad efter den fornnordiska guden Oden. På latin heter onsdagen dies Mercurii, det vill säga Mercurius dag. Oden jämställdes nämligen med den romerska guden Mercurius. Oden är den ene krigsguden och den äldste, främste och visaste av asagudarna.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Vilka fina bilder ni bjuder på i dag! Grått är det här också.
Nu skall jag dricka kaffe så jag piggnar till!
Ha en härlig onsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Kaffe har det blivit några koppar, och känner mig betydligt piggare än vad väderleken verkar vara… grått ute och i morse var det glashalt eftersom fukten frusit till is inatt.
Igår var jag på ett föredrag om Healing Touch, inte så mycket nytt att lära sig men det är så roligt att höra hur andra går till väga när de ger behandlingar. Extra krydda blev det när jag träffade en kvinna som gick i samma ridgrupp som mig för ett antal år sedan. Det visade sig att hon oxå flyttat till stan för några år sedan, gått Reiki 1 som jag och var jättesugen på att starta en liten cirkelgrupp.
Nu hoppas vi på det bästa, att vi hittar en fin liten grupp som vill träffas med oss lite då och då för övningar och utbyte!
Önskar er en fortsatt fin dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#11 Visst är det vackert med rosa tulpaner, det blir fint att sätta på bordet! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej och go kvällning på er!!
Grå dimmigt även här idag,, men ganska milt o skönt ändå.