Bara lite .-)
Goda tankar till min rygg ,nacke och arm vill jag be om
Lyckades halka i förrgår och kunde väl aldrig tro det fallet skulle ta så illa.Naturligtvis var det viktigt att rädda mjölken i kassen medans jag tog emot med armen jag bröt handleden i höstas.
Sällan gnäller jag och sällan ber jag om goda energier men nu gör det så j-drans ont att jag tom kräks så jag tar emot alla ljusa helande energier jag kan få just nu.
Brukar inte klaga och har en oerhört hög smärtgräns,tar sällan till lipen men det här var inte roligt hela kroppen tycks ha fått sig en känga och jag kan knappt gå så det blir sängläge hela dagen.
Märkligt nog trodde jag knäna skulle bli blå och onda av halkandet men dom har klarat sig helt 
Skulle vara datorledig ett tag men nu lär jag ligga resten av dagen och pula runt på nätet och i fokus.Har det inte blivit bättre i morgon får jag gå emot allt jag tror på och gå till läkare så dom får röntga men något brutet tror jag knappast det är.
Har ni lust så sänd lite ljusa tankar till värken, jag tar tacksamt emot,som det är nu kan jag knappt röra mig för allt bara skriker aj och det värsta jag vet är att vara gnällkärring men den här dagen kommer att gå i gnällandets tecken kan jag lova 
Hur kan man vurpa så illa bara för snö på is ,pinsamt 
Kramen på er och varmaste tack för alla goda ljusa energier 
(Hoppas all text följer med nu,det har fallit bort i både inlägg och pm )
Ojoj, sicket elände du råkat ut för.
Jag skickar en dos till dig! 
Tack snälla Gunilla 
Vurpen kom från ingenstans bara poff så var det backen nästa 
Jag skickar massor av kärlek och energi till dig trollmora.
Om du har så hög smärttröskel skall du abslut försöka få en röntgen.
Kram
Tack goa Majlar 
Är det lika i morgon får jag bita i sura äpplet och palla mig iväg till läkare .
Jag skickar och hoppas att du slipper läkarbesök i morgon. Ta hand om dej.
Kram
Vilket elände Trollmora,jag skickar massor av healing till dig! 
Tröstekram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack raringar 
Men man får allt skylla sig själv lite har broddar men komma ihåg att ta på dom gör jag inte,klantemoster man är 
Men, Trollmora! Usch vad jobbigt! Ja, jag har mitt fall förra vintern i färskt minne än. Och besvären sitter i - även om de inte är lika hemska som de var då. Halkade o ramlade för en vecka se'n också, så jag 'rev upp' lite gamla smärtor igen - men inte alls så allvarligt.
Broddar har jag fått av mamsen också - men var har jag dem… Borde ta reda på dem nu när snön faller igen. Kan vara bra att använda åtminstone till och från bilen. Tack för 'påminnelsen'!
Rör dig mjukt och stilla där hemma nu! Och ja, tveka inte att få dina benpipor kollade om besvären sitter i (säger hon som själv inte låter sig undersökas…).
Jag skickar så mycket 'healingbubblor' jag kan till dig under dagen! Och fortsätter imorgon också om du känner dig mörbultad fortfarande!
Massor av 'bomullskramar'! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina också 
Känner mig lite mjukare så det har nog nått sin kulmen och kan börja gå tillbaka.
Heling dä ä fint dä 
Jag visar min omtanke här också och fortsätter under dagen 
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag skickar också!
Hej. Jag skickar också healing till dig trollmora.
Goa tankar till dig Trollmora 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Ni är då för snälla allihop och en liten bättring är det,kanske inte skotta snö än men åt rätt håll känns det att det går.
Kramar till er alla för omtanken 
#14 Det låter förhoppningsfullt det Trollmora! 

" Var nära naturen - var när dig själv "
Vad skönt att det redan känns bättre! Då läker du bra! Hoppas att du är uppe o dansar igen om nå'n enstaka dag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing