Det okända
http://tvplaneten.tv4.se/1.311785?popup=true&pIndex=20&date=2012-01-16
Ni glömmer väl inte kvällens avsnitt av " Det okända"
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack, Indiania! Den påminnaren behövde jag! Ska bänka mig direkt!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag tittade också ikväll. Det var längesen nu, men det här avsnittet berörde mig verkligen. Är han inte fantastisk Terry Evans ändå? jag tycker att hans förmåga att "känna in" de personer han Länkar åt, ger prgrammet en helt ny dimension samtidigt. Jag slutade titta för att alla program tog samma vändning, men med Terry händer det så mycket annat också, som ger avsnitten mer liv - om jag får använde det uttrycket.
Ikväll kom verkligen känslorna i gungning.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag har varit ute och "rännt" efter hala vägar ikväll, så jag missade. Får kolla Play i morgon.
#2 Såg det på Play. Jag gillade också avsnittet *snyft* det var fint. En del, säger att Terry mest kör Coold- reading. Jag känner, Strunt samma. I detta programmet var han mycket bra asså :))
P.S Undrar detta med ugnen. Om paret inte hade upptäckt att den var på, hade då andevännen stängt av den igen. Eller jao, då ser väl frammåt att så må det bliva :))
Varför jag undrar lite extra är för, att jag själv varit med om att "dem" satte på två spisplattor hos mig. Tänk om jag inte hade upptäckt det hehehe….
Iaf, så har jag varit noga med att inte använda spisen som avsjälpningsplats" 
#4 Ja bybosan - puss på dig förresten! - det har jag också hört, men det är ju faktiskt sånt som ger länkningen mer liv. Och att kunna känna in människor på det sätt han gör är en bedrift bara det. Sedan, hur dom får kontakt med andar, på det ena eller andra viset, spelar det någon roll egentligen? Jag tror det är mest medium själv - som saknar den där förmågan - som stör sig på hans sätt att arbeta.
#3 Va, är du ute o ränner på kvällarna Gunilla? Sist jag rännde så blev jag kallad "bysop" av pappa, men det var länge sen det. 
#6 Va och hämtade barnbarnet från hockeytränigen i stan. Fy sjuttsingen vilka resvägar vi har det är uppe om barnen ska få hålla på med sitt intresse.
#6 pussigull på dig söta Tuva!
Håller med. Det kanske handlar mycket om detta med bevis?
Ja herre gud, det blir 14 mil tur o retur det - och på dom här vägarna som sagt. Vad gör man inte för barnbarna Gunilla?
Vem har du på bilden bybosan? Ser ut som nån gammal profet ur 1:a Mosebok..?
Ha ha, tror jag kan räkna ut det..
#9 hahahah…jo, du har rätt, och där är jag nog i mitt rätta jag. En del säger att jag liknar pappa min på det fotot *fniss*
Skulle ändra avataren den 13:e men, måste ta hjälp av sonen då jag använder hans skoldatorn.
Gunilla, deeeet var långt det!!!! Fast, ni uppe i norr är nog vana ;))
Ja detta var verkligen ett bra program med Terry, tårarna trillade på mig också.
Han är verkligen duktig på att känna in paret i programmet. Ett av de bästa programmen jag set med honom.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Absolut Indiania och paret var dessutom av rätta virket också - känslosamma och lyhörda. Så sorgligt ändå med det lilla barnet som pappan miste..
och kvinnan som miste sin pappa innan hon ens hann lära känna honom.. ja det var verkligen känslosamt.
(Synd att det inte är Terry som medverkar i alla program.. Då skulle jag sitta bänkad varenda gång!)
Har tittat på programmet nu på "Play" och tyckte mycket om det!
Fler och fler som är öppna för andra sidan och vill utvecklas. det tycker jag är positivt och roligt!
Tänkte också som Bybo…om de inte kommit hem, hur hade det gått med maten i ugnen då? Men dom på andra sidan har kanske full koll
Ja, jag tycker nog att detta var ett av de bästa program jag sett av Terry E. Jag har inte varit så imponerad av honom tidigare, varken på storseanser eller på TV - men denna gång kändes det bra.
Jag tror att de har full koll på andra sidan - de visste när de skulle komma hem till middagen och tajmade matlagningen efter det.
(Annars skulle de nog kunna slå av ungen/spisen också likaväl som de kunde slå på den…) ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
mkt bra prog ser det på web tv nu eller såg ,
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_