Healing iFokus

Healing

Läst 1219 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 16:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måndag och en ny arbetsvecka. I alla fall är det så för mig.

Det är milt ute, nästan på gränsen till tö. Jag är glad att inte vintern är så kall som den brukar vara. I Januari brukar vi ha -15 - -30 grader i Januari. I år har Januari haft två dagar med runt -20 grader. I dag har jag -2 Skrattande

Ha en bra dag vad ni än tar er för med!Glad

[rore]
0

Godmorgon Gunilla! Det är stor skillnad på -20 & -2. Förstår att det käns *skönt* med färre minus grader,, eller hur "man" nu skriver??Foten i munnen

God morgon på er Healing vänner som kikar in under dagen.

Här hemma är det nollgradit o lite lite snö har fallit i natt

[trollmora]
0

God Morgon !

Mysko vinter vi har,graderna svänger rejält fån ena dagen till den andra.

Sitter med kaffet i vanlig ordning,det är nåt speciellt med kaffe på morgonen det smakar liksom godast då av nån anledning Skrattande

Ha en fin dag Glad

majlar
0

God morgon. Ja, nog är det en konstig vinter vi har. Fast nu gör det inget om det inte kommer mer snö.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
0

Godmorgon på er!

Här är det -1,5 i dag och än har det inte varit någon riktig vinter här.

I går såg jag stjärtmesen den gulliga fågeln med det vita ansiktet.

Nu skall jag snart äta frukost och dricka kaffe, håller med dig Trollmora det första kaffet på morgonen är godast, kanske för jag vaknar till då!

Ha en härlig start på veckan! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lynxx
0

Mor'n!

Ett av naturens många fenomen - Ishår.

Vad är ishår?

Dessa oerhört fina strukturer av is ­visar sig som små vita tofsar på vinterskogens ­trädgrenar. Fantastiskt vackert. Glad

http://natgeo.se/naturfenomen/vad-ar-ishar

http://my.ilstu.edu/~jrcarter/ice/diurnal/wood/http://my.ilstu.edu/~jrcarter/ice/diurnal/wood/

/L

Indiania
0

#5 Vilken vacker bild av ishår Lynnx, skall titta på länkarna nu! Glad

[Chakra]
0

Godmorgon!

Nu ska jag sälla mig till gänget här, för healing intresserar mig verkligen.

Ni har lagt in så fina bilder, och jag fotar mycket. Frostiga tulpaner på komposten kan vara vackert!

Ha en fin dag!

Indiania
0

#7 Du är så välkommen Chakra och dina frusna tulpaner ser så livfulla ut, fin bild!Glad

[rore]
0

Välkommen Chakra!! Verkligen fin bild på dina frusna men ändå livfulla tullipanerKyss

[Chakra]
0

#8 och 9

Tack!Glad

Toyan
0

God förmiddag på er.

Vackra bilder ni lagt inGlad

#5 Intressant Lynxx, ska kolla länkarna.

Ha en fin måndag allihopa.

Tuva-Lena
0

Go'morron på er alla goa människor!

Jaa vilka fina bilder! Det är som jag sa tidigare; skall man få se vackra bilder så är healing rätta stället!

#7 Hej Chakra, så roligt att se dig! Det är ett tag sen nu… Flört som vi "tittade varandra djupt i ögonen.." Hur går det för dig?

Vädret ja, det svänger upp o ner hela tiden, och bra är väl det. I helgen hade vi ganska kallt, men igår kväll hade vi underkylt regn helt plötsligt. Jag som flyttade in till stan för att spara el den här vintern - hade jag vetat att vi skulle få go'vinter hade jag stannat kvar bland bönderna istället. VIsst kan dom va tjuriga så in i norden, men väldigt underhållande och självständiga.Cool Sedan saknar jag mina gårdsväsen - det känns på en gång, att här är jag "ensam"..

Ha en fin dag allihop!Kyss

På landet behöver man aldrig känna sig ensam.. ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
0

#5 Så vackra bilder ni laggt in i dag! "Fruset" hår på det där sättet har jag aldrig sett tidigare. Fint är det Lynxx!Glad

#7 Säger ett extra välkommen till Chakra! Vad roligt att du kom hit till oss! Väldigt fin bild du bjuder på också!Kyss

#12 Visst är det härligt att få träffa "vännerna" som vi har bland oss, men inte alltid andra serFlört

[Chakra]
0

#12 Tack, pm skickatGlad

#13 Tack för välkomnandet!GladSka titta in här ibland!

Andina
0

Go'Morron allihop!

Och tack för alla helt underbara bilder!!! 
Fruset hår har jag aldrig sett - så vackert! Ska titta in i länkarna se'n, tack Lynxx!

Och kul att du sällar dig till oss, Chakra! Välkommen! Kyss

Mysigt med 'gårdsväsen'! Förstår att du saknar dem, Tuva!

Jag önskar er alla en riktigt goooo' dag! Kyss

WinterWoods on Window

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Woozy]
0

Önskar er en riktigt fin dag.

Elpida
0

God förmiddag!

#5 WOW säger jag bara, jäklar vad fantastisk naturen är!

Chakra, kul att se dig här. Skrattande

Tuvan, har ni flyttat hästarna än? Kan tänka mig att de oxå saknar att bli ompysslade på nätterna!Kyss

Finaste dagen till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus