Healing iFokus

Healing

Läst 711 ggr
[trollmora]
0

God Morgon Fredagen den 13 Jan

God Morgon !

Hoppas ni inte är vidskepliga inför Fredagen den 13:e FlörtSkrattande

Kall morgon en promenad väntar och njuta av kylan som biter i kinderna.

Ha en underbar dag där ute Glad

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Trollmora. God morgon alla andra som tittar in!

Nej, jag tycker inte om Fredagen den 13:e längre. Det har hänt stora tragedier i mitt liv, Fred. 13:e.Skäms

Jag är töööött i dag. Hua vad det var svårt att få upp ögonen. Men kaffe hjälperGlad

Ha en bra dag vad ni än ska göra.Kyss

Toyan
0

God morgon Trollmora, Gunilla och alla andra som tassar in senare.

#1 KRAM GunillaKyss

Idag är jag ledig, härligt, ska städa och byta ut kökets julgardin till en lite vårligare.

Ser ut att bli en fin dag, lite blåst och 1,5 minus så nu är det isgator här efter gårdagens regn och snöslask.

Ha en fin dag allihopaGlad

majlar
0

God morgon alla. Här var himlen alldeles röd i morse, det såg ut som det brann borta i norr. Tycker mig ana att det är liiiite ljusare nu när man vaknar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Snygga träd Gunilla

Indiania
0

Godmorgon alla!

DEt är ljust i dag och sinnet känns lätt.

Hoppas ni alla får en bra fredag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron Trollmora och Go'Morron allihop!

Så det är fredag den 13:e idag… Tjah, för mig är det som vilket annat datum som helst. Lite märkligt att ett datum fått så'n stor betydelse o verkan för en del människor men inte för andra.

3 minuter mer 'dagtid' har vi idag, jämfört med igår. Så visst blir det ljusare och ljusare. Snart är vi inne i det härliga februariljuset - det får mig alltid att känna att våren kommer i år också! Glad

Idag blir det mycket bilåka - ska hämta mamma på sjukhuset och köra hem henne, och sedan hem igen.

Hoppas ni får en härlig och riktigt mysig fredag nu, allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tuva-Lena
0

GO'morron Trollmora och alla ni andra också!Glad

Nä, jag tänker inte på den här dagen mer än på andra faktiskt - det som inte har hänt kan hända när som helst, om man säger..Skrattande Ja säj' som pitebon när han vaknade till en ny dag: å' så va' den dan förstörd …" Dom är ju så negativa där uppe i pite/kalixtrakten, så det räcker med att vakna så vet dom att dan är åt pipan .. Rynkar på näsan

Nej dan är härligt uppfriskande idagTungan ute, yrsnö och ca 8 minus, kanske liet kallt med blåsten men det finns ju täckisar.

Hade EFT genomgång på AB igår, så nu har jag knackat mig själv till värsta euforin den här veckan.. hoppas jag inte gör nåt dumt bara. LIte trist att så få anmälda dök upp i tråden bara, ni på healing var mer seriösa i ert intresse.Kyss Tack för det allihop!

Varmaste tankarna till dig Gunilla, den här dagen.. Kyss

Ta hand om er ni andra och ha en fin dag!Glad

Ny dag, nya utmaningar.. ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elpida
0

God förmiddag!

Tack för healingen igår, det är så skönt att komma igång igen.

Tuvis, jag är ju en av dem som somnade igår så jag får ta åt mig och skämmasSkäms. Kommer däremot att köra EFT:n på egen hand så tråden är guld värd!!!!

Sol idag, fredag … nä, det här är en riktigt bra dag!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Lynxx
0

Fredag den 13 ingen olycksdag

https://svt.se/2.22620/1.2674450/fredag_den_13_ingen_olycksdag&from=rss

"En olycksgranskning som försäkringsbolaget Trygg-Hansa gjort visar att det sker nästan sju procent färre skador under en fredagen den 13 än under en helt vanlig genomsnittlig dag."

---

Paraskavedekatriafobi (försök säga det snabbt - tre gånger i rad) - kallas en ihållande rädsla, en fobi, för datumet fredagen den trettonde.

Rädd för talet 13 - det kallas för triskaidekafobi ( av grekiska treiskaideka "tretton" och phobos "rädsla")

/L

Elpida
0

#8 Och jag som läste att det ökar yttepytte just den här dagen - enbart beroende på att folk spänner sig och är rädda för olyckor… vilket framkallar stressrelaterade olyckorGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Torahzen]
0

kl är snart 13.13 Undrar om det händer något speciellt?!

[trollmora]
0

Skrattande # 10 Stor händelse den slog just 13.14 SkrattandeFlört äch den hann slå 13.15 innan jag hann publicera va dumt Skäms

Är det bara jag som ser Fredagen den 13 som en lyckodag ,gillar den skarpt på alla vis Cool

[Torahzen]
0

Inget särskilt hände mig. Jag som var så förväntansfull på att något stort och roligt skulle ske!!! Rynkar på näsan

Jag ser inte denna dag som olycksdag men det är ett bra datum och klockslag. Glad

Indiania
0

#11 För mig är det som en vanlig dag ( om inte det händer något senare i dag) Skrattande

#12 Du verkar ha det bra som det är Torahzen! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#2 Tack!Kyss

#3 De står hemma hos mig!Glad

#4 Härlig bild!Glad

#5 vad härligt att din mamma får komma hem!Skrattande

#6 Tack!Kyss

Ha en fortsatt bra Fredagskväll alla healers!Glad

[Torahzen]
0