Bergskristall obelisk
Jag satt i natt och letade på lek efter bergskristall obelisker som aktiverar energier. Jag minns att jag fick låna en sådan kristall från Kristallrummet på en mässa. Den var väl 30 cm hög och säkert minst 10 cm i diameter. Jag kände en sådan stor energi från stenen som gjorde att jag orkade spå folk från 10-18 två dagar i rad, en kund var 10 minut (idag hör man vissa spåläggare som ger rådet att man ska bara spå max 3 timmar per dag, fem dagar i veckan, till att bara lägga en stjärna per dag till en kund. De borde testa spå först 7 timmar på spålinje och 6 timmar privat, 7 dagar i veckan i ett par år, för att hjälpa alla som har det svårt och lider. Det ger mycket sann visdom det!)
Men jag minns när jag var barn och vi åkte ut till ett ställe i Värmland där någon hade sprängt i berget och bergskrisall bumlingar låg spridda som en äng. Det var bara att plocka! Det var rena skattkammaren.
Jag såg en obelisk som var lika lång som jag (130 cm) och hade en diameter på minst 60 cm. Den ville jag ha med mig hem. Det fick jag inte för mina föräldrar - Ibland är föräldrar inte kloka
.
Jag såg en liknande obelisk som den jag fick låna av Kristallrummet för 2000 dollar. Undra vad min jätteobelisk från Värmland skulle vara värd idag??? Några hundra tusen! Nu ligger den säker där i urskogen och bara skräpar ner i naturen
.
Jag skulle gärna vilja ha en obelisk som är större än 10 cm på höjden och större än 6 cm i diametern. Jag hittar bara dessa stenar utomlands eller via Asien (då måste man vara inköpare). Vet någon?
Kram från Völva
Völva.
Jag har köpt från en kille som heter Rolf Saxmark.
Man kanske kan googla hans namn..Han har nästan allt.
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#0 Völva! Gissa om jag blev nyfiken var i Värmland du var någonstans?
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej!
White Lady! Tack för länken, Jättegulligt 
Indiania! Jag har ingen aning vart vi var! Jag var i min tidiga tonåren! Men häftigt var det! Det var en upplevelse som inte går att beskriva!
Jag minns att vi var uppe i värmland för min mormor och morfar bodde där uppe innan min mormor dog.
De hade hus vid klarälven! Vi kan inte ha åkt speciellt långt!
#4 Ja det måste verkligen varit en häftig upplevelse!
" Var nära naturen - var när dig själv "