Andeutdrivning (person)
Här håller vi snart på att slita av oss håret då en bekant har en väldigt ond och mycket kraftig ande som hoppat på denne. Hon har hört sig om till flera olika medium, inga "bluffmakare" utan erkända personer som kunnat hitta anden. Men ingen rår att få bort honom då han är alldeles för stark och det tycks mest reta honom (anden).
Vi pratar alltså inte om små "blodsugare" som gör en sjuk, utan om en ande som både kan ta över personen i fråga totalt, mestadels bara brytit ner denne totalt psykiskt med försök att skada både min bekanta och andra har hänt. Det är verkligen otäckt.
Den senaste veckan har 3 medium besökts, men de har som sagt inte lyckas och har i princip inte vetat någon som kan det utan har bara kommit med förslag. Vi håller på att kontakta Jörgen och Terry från det okända för att se om det leder någon vart, men efter ett samtal nyss med Jörgen så blev personen i fråga dumförklarad då Jörgen inte ansåg att det fanns något som onda/dåliga andar. Givetvis har det letats tidigare men efter en lång tids misslyckande så har vi inga ess i rockärmen kvar annars.
Denne har även hört av sig till närmsta katolska kyrka (Uppsala) för en ev. exorcism, men där skrattade de och sade att personen är schitzofren. Vi ska göra ett nytt försök med kyrkan i stockholm eller liknande.
Om ni vet någon som kan tänka sig försöka så får ni hemskt gärna höra av er här eller i PM.
Goda råd är dyra - så det mottages tacksamt!
Hakuna matata!
Hör efter inne på Övernaturligt istället!
Jag låser den här tråden eftersom den inte har med healing eller alternativa behandlingsmetoder att göra.
Om någon har ett tips att ge till ts så ber jag er att pm:a henne.