Gravidproblem
Min fru och jag har haft problem med att skaffa ett barn till. Hennes hormoner är lite ur balans och vi vill gärna ha ett barn till
Efter resultatlösa försök med hormoner tänkte jag fråga om healing skulle kunna hjälpa oss med den biten.
Ni får gärna skicka healing till min fru..(har hennes tillstånd)
Hej och välkommen "webbsmurfen".
Är det många år sedan ni sist fick barn? Vet faktiskt inte varför jag frågar - kände bara att frågan kom…
Det låter som en klyscha, men känn inte stress över att det inte blir barn just när ni vill. För är hormonerna "ur balans så" blir det som det blir…
Kan jag få din frus förnamn så ber jag mina healingguider om healing till henne.
Hennes namn är Madeleine
Vi förlorade vår dotter 1 timme efter förlossningen 2009 :(
Nu har en son som är 13 månader..
.. och tacka dina healingguider ifrån oss GunillaF
#2 Åh, jag beklagar…
Härlig ålder sonen är i nu va?! Allt ska upptäckas.
Kanske din fru behöver tid på sig för att både fysiskt och psykiskt komma i balans efter två så nära inpåliggande stora händelser som det varit sedan 2009.
Om din fru har möjlighet att sitta eller ligga ner kl 23.00 så kommer healing då.
Vissa som får healing, känner inte av den, medan andra kan den på olika sätt. Kan vara värme, kyla, se färger, börja gråta, börja skratta. Ja, en massa olika. Inget är konstigt. Be henne bara slappna av och ta emot.
#3 Healingguiderna skickar energier genom mig till din fru.
Ok.. Skall säga tilll henne.. Hon sover kanske i värsta fall :)
Jag är väldigt duktig på att läsa av människor på ett djupare plan och där se bakomliggande orsaker till varför saker inte alltid är som vi tror att dom är på ytan av vårt medvetande.
Ibland har man en uppfattning på ytan av hur man säger att det ska vara. På ett djupare plan i sitt medvetande har man ibland en annan uppfattning.
Är din fru medveten om att det är här skon kanske klämmer för henne i ert fall?
#6 Jag undrar om inte vi alla innerst inne "vet", var "skon klämmer"?! Om vi bara hade tid att sansa oss, lugna er oss och lyssna innåt, så har vi svaren där.
En lugn avslappning som healing innebär, kan göra så att vi lättare får fatt i svaren i vårt undermedvetna.
Jag tror inte att vi alla gånger behöver en "djupanalys" av någon annan. Kanske bara få hjälp med lugn.
jag skulle inte skriva ett svar om jag såg att det som efterfrågades och redan getts i tråden skulle ge svaret på frågan. Nu är det min uppfattning att så inte är fallet. Därför skriver jag mitt svar. Ibland vill man inte ta emot även om man säger att man vill ta emot healing. Ibland sitter det djupare än så. Det är därför jag svarar för att lyfta upp den sanningen till ytan för betraktande om så önskas. Sedan är det givetvis upp till den som frågar att använda sig av det som de tycker passar dom.
#8 Eftersom det bara är jag (förutom du då) som svarat i tråden så är det mitt svar du anser vara fel. Ett påhopp tycker jag du gör på mig och mitt svar.
Nu tror jag dessutom att du tolkad mitt inlägg fel. Jag skrev rent allmänt, men du tolkade in något annat.
Jag PM.ar dig allhealing, för jag vill inte ha personliga diskussioner i tråden.
läs igen,
hur kan det vara ett personligt påhopp när jag skriver att det är "Nu är det min uppfattning att så är fallet".
Det står ingenstans att jag har mer eller mindra rätt än du har. Det är din tolkning att det är ett personligt påhopp. Läs igen är du snäll eftersom du värdeladdar det jag skriver. Det står ingenstans att du har fel.
Min sanning är inte bättre än din sanning det är bara en annan sanning.
Gunillas Healing gör underverk om din fru sover Webbsmurfen #5.
Kanske får hon någon dröm *_*
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
#10 Ok. Men som jag skrev så vill jag inte att vi fortsätter den diskussionen i tråden, eftersom det blir helt ot. Jag har pm:at dig.
Första tanken när jag läste var OJJ!
Först av allt.. Lugn lugn… Ingen fara :) behöver inte bråka :)
#6.
Livet är komplicerat. Den du känner av är nog jag.. Jag tampas med lite problem och rädslor som har att göra med att jag trampade i klaveret för några år sedan rörande att jag lade min ovanligt mediala nyfikna näsa i blöt på fel plats och på fel tid, och gjorde en del korkade grejjer och fick sota för det ganska länge..
Rysk roulette?
Vad gör man inte för den man älskar :)
'Tackar ännu en gång alla :)
#13 Jag hoppas din fru känner ett lugn nu och sover gott.
14#
Jag är inte 100, men jag är nästan säker på att jag kände något jag med.. Snällt av dem :)
Sänder healing till din Madeleine om en liten stund också!
Jag håller tummarna för att det ska gå bra med er önskan om fler barn. Oavsett det, så vet jag att den lilla ni redan har kommer att fylla ert liv och era inre med kärlek så att det både räcker och blir över!
Varmt lycka till! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack!

hej
igår kväll skrev jag en lång text, men av någon anledning kunde jag ej lägga in den. Men, jag gör det ändå nu, för det fastnade i mitt huvud.
Din frus hälsa måste förbättras innan hon blir gravid igen. Före 11 september eller 11 november ska hon inte kunna bli gravid igen.
Förresten fråga henne, för hon har haft ont i vänstra benet över knäet. Hon har inte berättat för dig både för att inte göra dig orolig, men också för att hon inte tar det så allvarigt, vilket hon borde göra.
Augusti ska ni på en semester som jag ser ska vara kortare än 10 dagar, men ni ska verkligen njuta av den tiden.
OK, jag tror att här går min gräns (mina änglar anser att så mycket får jag säga, och jag ska lyssna på dem).
Ni ska få ett barn till, men inte nu och inte före de datumen som jag skrev kan hon bli gravid. Men, du måste förstå att det här är till hela familjes fördel.
Må solens kraft belysa hela din familjs vardag när ni behöver som mest
Soul1973
ps. klart jag skickar healing också till henne, precis som mina medmänniskor här

ps. det ska bli en pojke, eran kommande barn (oj då, nu har jag nog sagt för mycket)
På TS (trådskaparen) begäran låser jag den här tråden.