God morgon 10:e Januari
Godmorgon! Gratta ditt barn på stora dagen Gunilla :) Snart bär det av till jobbet för min del. Ha en fin fin dag på er!
Sajtvärd på Övernaturligt
#1 Tack det ska jag göra. Nu bär det iväg till jobbet för min del också!

God morgon på er.
Visst går det fort, när man ser på barn och barnbarn så undrar man vart tiden tar vägen
En fin dag till er allihopa.
God morgon alla.
Mitt yngsta barn blev 30 förra året i januari. Jag kommer så väl ihåg när min mamma sa till mig. - Tänk att du mitt yngsta barn blir 30. Det är snart 30 år sedan nu. Vart tar tiden vägen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon.. Sänder varma tankar till GunillaF och säg grattis till din dotter/son ifrån oss på Ifokus
Go'morron på er allihop!
Tittar in på en liten snabbis jag också och önskar er en fin dag! Tänk va tiden går Gunilla! Jag vet inte hur det känns när ens barn blir vuxna.. glad förstås, men samtidigt så påminns man om att man blir äldre själv också.
Enda gången jag märker att jag blivit äldre är just när man träffar "pjuklarver" som själva har barn.
Jag minns när jag fyllde 30, då köpte både mamma och sambon en Baden Baden åt mig - plötsligt hade jag alltså två!
Vilken vacker bild du har lagt in Gunilla! Som vanligt skulle jag säga..
Är den ifrån "Jönsel" den vackra bilden? Här kommer en ganska vacker bild ifrån Un'rom då..
Bästa dagen till er alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Äsch då, det skulle vara vinterbilden men strunt samma - snart är det höst igen!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Godmorgon påer alla!
Fina bilder i tråden!
Min yngsta dotter fyller 31 år i januari och min äldsta dotter fyller 41 i mars, håller med om att åren går fort.
Gratta sonen från mig Gunilla!
Nu skall jag ut och skotta snö hos granntanten innan sopbilen är här.
Ha en härlig tisdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Vilka härliga bilder vi bjuds på idag! Ögonfägring jag njuuter av! ;)
Grattis Gunilla, då har du varit stolt mor till din Yngste i 30 år.
Inatt har det snöat igen - någon centimeter! Så skönt, för hittills denna vintern har jag inte behövt dra fram snöskyffeln ännu! Tänk om jag skulle slippa göra det helt denna vinter! :)
Ska försöka vakna - somnade inte förrän vid 5 imorse, så är inte riktigt klarvaken än. Men måste få igång motorerna inombords snart, ska fara iväg till mamma på sjukhuset och prata med läkarna. Så det blir några koppar starkt kaffe nu!
Ha en fin och gla' dag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing