Healing iFokus

Healing

Läst 376 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 9:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så har kylan slagit till igen. -23 grader. Det är bara till att gilla läget, dra på pälsmössan och traska iväg till jobbet! Hoppas att köldknäppen inte varar allt för länge.

Ha en bra dag med allt ni gör!

Toyan
1

God morgon Gunilla och alla som kommer senare.

Hu så kallt, här är det 9 minus och det räcker för min del.

En fin måndag önskar jag er allihopaGlad

[rore]
1

Godmorgon på er! Himla jätte kallt ni har det… Å andra sidan käns det ganska bitigt här också… men jag har inte kollat hur kallt… men minus 23 Det har vi inte. En fin dag önskar jag er alla!

majlar
1

God morgon eller förmiddag. Vet inte vad som  hände men jag har sovit till nu. Ta mig tusan så har nästan hela dagen gått känns det som.

Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
1

Godmorgon alla!

Jag har också sovit länge i dag Majlar! Men vi hinner nog med skall du se Flört

Här var det -10 gr i morse nu är det lite varmare ute.

Har tagit bort julsaker som ligger framme, i dag skall de packas i lådor.

Ha en fin start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

tin-tin68
1

God förmiddag !

Hu så kallt du har det Gunilla vi har -15 i dag men det skulle bli lite varmare fram på dagen -6 vi får se om det blir så.Glad

Jag tar det lugnt nu på förmiddagen ska i väg på möte och jobba kväll.

Ha en bra dag allihop!

Andina
1

Go'Morronförmiddag allihop!

Hujeda mig, vad kallt du har, Gunilla!!! Minus 10-15 grader är också kallt. Här har vi 'bara' -6 grader kallt idag, vilket är alldeles tillräckligt för mig… Vedspisen slocknade inatt så vaknade imorse av att det var kallt inomhus också.

Hoppas ni får en fin dag allesammans! Glad

Själv ska jag få undan lite småpyssel innan jag åker iväg för lite 'ärenden' och till mamma på sjukhuset.

Mössa och Vantar på! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
1

Glömde: Vilken helt underbar bild du bju'r på, Gunilla! Ljuvlig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Elpida
1

Hej hej!

Tittar in en sväng och kollar hur ni har det Glad. Jag har börjat hitta ett hem nu när de flesta lådorna är uppackade, det ska bara upp lite gardiner och lite fler tavlor så är vi snart i hamn. Lite krångligt när jag inte har ett helt kök men jag har ju en spis och ugn och det är huvudsakenFlört. Några skåp är det ju iallafall.

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus