Healing iFokus

Healing

Läst 472 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 8:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Eller god förmiddag kanske är mer rätt i tid.

Nu ska jag få på mig lite kläder och åka iväg med smörgåstårtorna jag gjorde till sonen igår.

Först kaffe.

Ha en riktigt bra Söndag!

Andina
0

Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron alla som tittar in!

(Jag var precis på gång att göra en 'dublettmorgontråd' - men kollade, för säkerhets skull en extra gång ifall nå'n tråd gjorts under tiden. De' haddere! Jag kände det på mig så starkt. Flört)

Härlig stillsam bild!

Vad glad sonen ska bli för smörgåstårtorna! Blir sugen, undrar om man ska göra en liiiten en… till frukost.

Idag blir det lite ärenden, flytta runt lite ved, datorjobb. Hoppas solen tittar fram under dagen och lockar ut mig lite extra.

Ha en skön och fin söndag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Fjäril
0

God morgon på er allihop! Idag blir en lugn dag. Jobb imon efter tre veckors ledighet, måste samla krafter ;) Ha en bra dag!

Sajtvärd på Övernaturligt

Indiania
0

Godförmiddag!Glad

Har suttit länge och avnjutit frukost och löst korsord.

Det har kommit lite snö i natt och vi har några minusgrader ute.

Fick god mat hos syrran i går: Kyckling på en bädd av ruccolasallad. Serverad med sås av soltorkade tomater och ugnsstekta rotfrukter.

Hon hade tagit receptet från TV-programmet " Halv åtta hos mig ".

Jag har receptet om nå´n vill ha det.

#2 Njut av denna dagen Fjäril!

Skön söndag till er alla! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God middag!

Härligt att du är igång igen GunillaGlad

Efter att jag latat mig i flera dagar så håller jag på med lite olika saker idag, lika bra att göra allt på en gångSkrattande

Ha en riktigt fin söndag alla healers.

majlar
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag alla. Idag har jag inte hunnit med så mycket då mina två små barnbarn har varit här inatt. Det ska pysslas och badas badkar och ja, ni vet.

Julia hade så mycket skum i badkaret så hon nästan inte syntes. Dom är för söta. Dom har inget badkar hemma utan bara duschkabin, så dom älskar att få ta sig ett dopp när dom kommer hit.

Härligt blå himmel på ditt fota Gunilla

Indiania
0

#5 Vilket underbart foto på Julia! SkrattandeKyss Det syns att hon trivs i badkaret hos mormor!

majlar
0

Glad Jaa, men när mamma kommer då är det bara hon som gäller. Men stortjejen Agnes ville stanna en natt till. Snääällla mormor. Jag ska sova så snällt och tyst.

Haha men det gick inte för imorgon är det lekis igen, och vardag som gäller.

Indiania
0

#7 Skrattande

[rore]
1

Kikar in o önskar er en riktigt go kvällning. Skriver på mobilen o det är inte det smidigaste. Ha det så gott. Till veckan hoppas jag att datan ska funka igen:) Ta hand om er.

[GunillaF]
0

#5 Vilken härlig bild!Kyss

#9 Hej rore. Härligt att se dig!Glad

Ha en fortsatt bra kväll healingvänner!Skrattande

Andina
0

Go'Kväll allihop och Heeeej Rore! Hoppas du får din dator i ordning - men fram till dess; Ta det med ro, och njut av det! ;)

Vilken härlig bild på Vackra Julia, Majlar! Gooosigt!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#9 Heeej Rore! Glad att se dig och toppen när datan funkar igen! Kyss

Till dess Kram och Kramen till er alla! Glad